موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 13 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 13 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 5 |
الف 3 |
ب 2 |
-
1.
نویسنده : Mohammadi، Mohammad ؛ Gholami، Javad ؛ نویسنده مسئول : Alavinia، Parviz ؛
مجله:International Journal of Research in English Education»June 2023, Volume 8 - Number 2 (16 صفحه - از 96 تا 111 )
کلیدواژه ها:Burnout, emotional intelligence, selfefficacy, teachers’ motivation, teaching stylesemotional intelligenceMotivationburnoutSelf-efficacyteaching stylesTeachers’
-
2.
نویسنده مسئول : Azizpour، Shiva ؛ نویسنده : Gholami، Javad ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Spring 2022 - Number 20 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (25 صفحه - از 321 تا 345 )
کلیدواژه ها:Foreign Language Classroom Anxietypositive orientationStudent Emotional SupportTeacher Emotional Support
-
3.
نویسنده مسئول : Shabani، Karim ؛ نویسنده : Gholami، Javad ؛
مجله:Journal of Foreign Language Teaching and Translation Studies»Summer 2021, Volume 6 - Number 3 (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:ModificationIntralingual translationRegular EnglishVOA Special English
-
4.
نویسنده : Azizpour، Shiva ؛ نویسنده مسئول : Gholami، Javad ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Summer and Autumn 2021, Volume 9- Number 2 رتبه الف (وزارت علوم (21 صفحه - از 105 تا 125 )
کلیدواژه ها:EFL TeacherssupervisionLanguage teacher supervisionLanguage SchoolsLanguage School Supervisors
-
5.
نویسنده : Alinasab، Mahsa ؛ Mohammadnia، Zhila ؛ نویسنده مسئول : Gholami، Javad ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2021, Volume 40 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 1 تا 33 )
کلیدواژه ها:Research ArticleAcademic writingNeedsperspectivesstatus quogenre literacy
-
6.
نویسنده : Azizi، Mohammad ؛ Gholami، Javad ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2020 Volume 14 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 341 تا 363 )
کلیدواژه ها:MotivationTask-Based Language TeachingEFL WritingTask complexity manipulationTask motivation
-
7.
نویسنده مسئول : Gholami، Javad ؛ نویسنده : Alinasab، Mahsa ؛ Ayiewbey، Saeed ؛ Nasimfar، Mohammad ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Summer & Autumn 2019, Volume 7- Number 2 رتبه ب (وزارت علوم (16 صفحه - از 83 تا 98 )
کلیدواژه ها:transitionTEFLPhD studentsexperiencesEcological Model
-
8.
نویسنده : Rasaee، Fartash ؛ Gholami، Javad ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2018,Volume 9 - Issue 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 3 تا 23 )
کلیدواژه ها:Reactive Incidental Focus on Form (FonF)Long-Term EffectivenessShort-Term Effectiveness
-
9.
نویسنده : Abolfazli Khonbi، Zainab ؛ Gholami، Javad ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2015, Volume 4 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 27 تا 47 )
کلیدواژه ها:self-purificationMultiple intelligencesTeachersEfficacyIranian EFL studentEFLIranianMISEUrmiaTeacher
-
10.
نویسنده : Gholami، Javad ؛ Narimani، Ehsan ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2012, volume 3 - Issue 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 49 تا 66 )
کلیدواژه ها:Corrective FeedbackWritten Pronoun PromptThird Person -sReformulationCFIran Language Institute