Spring 2022 - Number 20 رتبه A+ (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده مسئول : Mohammadi، Elham ؛ نویسنده : Amiri، Mansooreh ؛
(24 صفحه - از 191 تا 214 )
کلیدواژه ها:Job burnoutEFL Teachersphenomenologyprivate language institutesPeer Support Groups
-
نویسنده : Koohafkan، Mania ؛ Ahmadi، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Azizmalayeri، Faramarz ؛
(16 صفحه - از 215 تا 230 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionReading Activitiescollaborative learningReflective journals
-
نویسنده مسئول : Guan، Ling Ling ؛
(25 صفحه - از 231 تا 255 )
کلیدواژه ها:task implementationteachers' beliefsEducation Programme
-
نویسنده : Bagheri Nevisi، Reza ؛ Mohammad Hosseinpur، Rasoul ؛
(21 صفحه - از 256 تا 276 )
کلیدواژه ها:Coherencesummative assessmentRangepronunciationFormative assessment
-
نویسنده : Basir، Sepideh Yadgir ؛ نویسنده مسئول : Kolahi، Sholeh ؛
(24 صفحه - از 277 تا 300 )
کلیدواژه ها:L2resiliencelearning experienceselfIdeal L2Ought to L2 Self
-
نویسنده : Nasr-Esfahani، Nasim ؛ Heidari Tabrizi، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Chalak، Azizeh ؛
(20 صفحه - از 301 تا 320 )
کلیدواژه ها:Language Learning Strategyself-regulated learningEFL LearningE-mind mapping
-
نویسنده مسئول : Azizpour، Shiva ؛ نویسنده : Gholami، Javad ؛
(25 صفحه - از 321 تا 345 )
کلیدواژه ها:Foreign Language Classroom Anxietypositive orientationStudent Emotional SupportTeacher Emotional Support
-
نویسنده : Ahmadpour، Sahar ؛ Kuhi، Davud ؛ نویسنده مسئول : Asadollahfam، Hassan ؛
(23 صفحه - از 346 تا 368 )
کلیدواژه ها:EFLIncentivesself-regulationspeakingContemplative approach