موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 13 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 14 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 4 |
ب 2 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Safari، Roya ؛ Ghaemi، Farid ؛ Siyyari، Masood ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2024, Volume 43 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 95 تا 119 )
کلیدواژه ها:Emotion regulation strategyGrammatical structures accuracyNon-Self-regulated Focus on FormSelf-regulated learning models (cyclical with and without emotion regulation)
-
2.
نویسنده مسئول : Bagheri، Akram ؛ نویسنده : Siyyari، Masood ؛ Rashtchi، Mojgan ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter 2024 - Number 27 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (34 صفحه - از 227 تا 260 )
کلیدواژه ها:Exploratory Factor AnalysisConfirmatory Factor AnalysisTeacher CommitmentEnglish Language Teacher Commitment InstrumentEnglish Language Teacher Commitment Model
-
3.
نویسنده : Jalilzadeh، Kaveh ؛ Siyyari، Masood ؛ نویسنده مسئول : Alavi، Sayyed Mohammad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2023, Volume 13 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 93 تا 109 )
کلیدواژه ها:TEFLnovice and experienced teachersAssessment literacycomponents of assessment literacynon-TEFL backgroundTEFL/non-TEFL backgroundTEFL/non-TEFL background
-
4.
نویسنده : Vafaeikia، Melissa ؛ Siyyari، Masood ؛ نویسنده مسئول : Marandi، Seyyedeh Susan ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2023, Volume 12 - Number1 ISC (31 صفحه - از 1 تا 31 )
کلیدواژه ها:critical thinkingCreativityKeywords: 5E Learning Cycle Model21st-century learning skillsEasyclass
-
5.
نویسنده : Mehrinejad، Malak Ziba ؛ Khatib، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Siyyari، Masood ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2023, Volume 12 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 91 تا 111 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionCognitive Complexity± Few Steps± Intentional Reasoning DemandPerceived Difficulty of TaskSSARC Model
-
6.
نویسنده : Jalilzadeh، Kaveh ؛ Alavi، Seyyed Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Siyyari، Masood ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2023, Volume 15 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 51 تا 64 )
کلیدواژه ها:AssessmentLanguage Assessment LiteracyAssessment literacywriting assessment literacy
-
7.
نویسنده : Safari، Roya ؛ Siyyari، Masood ؛ نویسنده مسئول : Ghaemi، Farid ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Summer and Autumn 2022, Volume 10- Number 2 رتبه الف (وزارت علوم (28 صفحه - از 117 تا 144 )
کلیدواژه ها:Emotion RegulationMetacognitive AwarenessemotionalSRL strategies behavioral
-
8.
نویسنده : Mahmoodarabi، Mahsa ؛ Siyyari، Masood ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2022، Volume 11 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 189 تا 221 )
کلیدواژه ها:teacher learningL2 initial teacher education programL2 prospective teachersTeacher professional identity development
-
9.
نویسنده : Peyvandi، Golnaz ؛ Siyyari، Masood ؛ نویسنده مسئول : Azarnoosh، Maryam ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2021, Volume 11 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 131 تا 150 )
کلیدواژه ها:Autonomynegotiated syllabusESP learnerMix-methods
-
10.
نویسنده : Mahmoodarabi، Mahsa ؛ Siyyari، Masood ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2021, Volume 10 - Number1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 201 تا 236 )
کلیدواژه ها:Teacher identityELT teacher professional identityELT teacher professional identity instrumentELT teacher professional identity model