Winter 2024 - Number 27 رتبه A+ (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Zamani، Zahra ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationperceptionsPedagogical rolesLanguage institute managersEFL Teacher Educators (TEs)
-
نویسنده : Zohrevandi، Khosro ؛ Khalaji، Hamid Reza ؛ نویسنده مسئول : Ahmadi، Hossein ؛
(31 صفحه - از 21 تا 51 )
کلیدواژه ها:AccuracyfluencyscaffoldingCollaborative Output-based Activities
-
نویسنده مسئول : Saeedakhtar، Afsaneh ؛ نویسنده : Khodaee، Nasrin ؛ Abdi، Reza ؛ Rouhi، Afsar ؛
(25 صفحه - از 52 تا 76 )
کلیدواژه ها:vocabulary learningAssistive technologyNVDAScreen ReaderStudents with VI
-
نویسنده : Rezapoor، Fahimeh ؛ نویسنده مسئول : Mohammadzadeh، Aysheh ؛
(21 صفحه - از 77 تا 97 )
کلیدواژه ها:emotional intelligenceteacher resilienceTeacher Immunity
-
نویسنده مسئول : Zarabi، Hamed ؛ نویسنده : Yamrali، Nima ؛ Gharani، Nadia ؛
(18 صفحه - از 98 تا 115 )
کلیدواژه ها:writing proficiencyAcademic writingM.A. StudentsArticle writingInstructor’s FeedbackProcess Model Approach
-
نویسنده : Attar، Mahan ؛ نویسنده مسئول : Yousefi، Valiollah ؛
(24 صفحه - از 116 تا 139 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionEnglish LanguageTask-based Instructionschool StudentsAugmented Reality
-
نویسنده : Tahmasbi، Mozhdeh ؛ Gharagozloo، Neda ؛ نویسنده مسئول : Fatahipour، Majid ؛
(33 صفحه - از 140 تا 172 )
کلیدواژه ها:Metadiscourse MarkersExpository WritingShad applicationE-PlatformsMetadiscourse Instruction
-
نویسنده : Grami، Shiva ؛ Heidari Tabrizi، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Chalak، Azizeh ؛
(22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:entertainmentEdutainmentenglish for a specific purposeSpeaking ProfiicnyTerminology Learning
-
نویسنده : Eslami، Rogayeh ؛ Ahour، Touran ؛ نویسنده مسئول : Saeidi، Mahnaz ؛
(29 صفحه - از 198 تا 226 )
کلیدواژه ها:Collective EfficacyCollaborative content learningTEFL students
-
نویسنده مسئول : Bagheri، Akram ؛ نویسنده : Siyyari، Masood ؛ Rashtchi، Mojgan ؛
(34 صفحه - از 227 تا 260 )
کلیدواژه ها:Exploratory Factor AnalysisConfirmatory Factor AnalysisTeacher CommitmentEnglish Language Teacher Commitment InstrumentEnglish Language Teacher Commitment Model