موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 9 |
فلسفه و کلام 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 10 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 7 |
ب 2 |
-
1.
نگاهی نوآورانه به بانکداری الکترونیک: تبیین نقش استراتژی های بازاریابی رابطه مند در ارتباط با مشتریان
نویسنده : هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛ عبدی، زهر ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » پاییز 1396 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 55 تا 76 )
-
2.
بررسی تاثیر هوشمندی استراتژیک بر استراتژی سازی مبتنی بر بداهه و عملکرد چابک در شرکتهای دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات
نویسنده : هرندی، عطاءاله ؛
مجله : مدیریت توسعه فناوری » تابستان 1396 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 147 تا 169 )
کلیدواژه ها: هوشمندی استراتژیک عملکرد چابک بداهه استراتژیک شرکتهای دانش بنیان اطلاعات استراتژی
-
3.
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر مشتریان از برند
نویسنده : هرندی، عطاءاله ؛
مجله : مدیریت برند » زمستان 1394 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 125 تا 146 )
کلیدواژه ها: وجدان کاری رفتار شهروندی سازمانی تصویر برند نوع دوستی فضیلت مدنی تواضع و فروتنی روحیه جوانمردی
-
4.
تبیین مدل کنترل راهبردی در صنعت توزین
نویسنده : خاشعی، وحید ؛ هرندی، عطاءاله ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » تابستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها: گفتمان کنترل راهبردی تئوری داده بنیاد راهبرد به منزله عمل
-
5.
بررسی نقش هوش فرهنگی در ارتقا هوشمندی رقابتی
نویسنده : خاشعی، وحید ؛ هرندی، عطاءاله ؛
مجله : پژوهش های مدیریت منابع سازمانی » بهار 1394، دوره پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 42 تا 59 )
کلیدواژه ها: شرکت دانش بنیان هوش فرهنگی هوش رقابتی رقابتی
-
6.
تبیین ابعاد حکمرانی متعالی مبتنی بر سیرة حکومتی امام علی (ع): تلفیق رویکرد اجتهادی و تحلیل محتوا
نویسنده : خاشعی، وحید ؛ هرندی، عطاءاله ؛
مجله : پژوهش های علم و دین » پاییز و زمستان 1393 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 85 تا 110 )
کلیدواژه ها: امام علی (ع) روش اجتهادی حکمرانی خوب روش هرمنوتیک حکمرانی جامع حکمرانی حکومت مدیریت عدالت دولت حق
-
7.
نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 137 تا 160 )
کلیدواژه ها: تبلیغات آگاهی از برند وفاداری به برند ارزش برند تداعی برند پاسخ مصرف کننده کیفیت ادارک شده از برند مشتری مشتری ارزش ارزش
-
8.
تبیین نقش هوشمندی راهبردی در عملکرد نوآورانه: با تاکید بر نقش میانجی سرعت تصمیمگیری راهبردی
نویسنده : مظلومی، نادر ؛ هرندی، عطاءاله ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » زمستان 1393 - شماره20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 129 تا 148 )
کلیدواژه ها: هوش رقابتی شرکتهای دانشبنیان عملکرد نوآورانه هوشمندی راهبردی سرعت تصمیمگیری راهبردی
-
9.
تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ نویسنده مسئول : هرندی، عطاءاله ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (16 صفحه - از 111 تا 126 )
کلیدواژه ها: وجدان کاری رفتار شهروندی سازمانی کیفیت ادراک شده نوع دوستی آگاهی از برند وفاداری به برند ارزش برند فضیلت مدنی تواضع و فروتنی روحیه جوانمردی
-
10.
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد نوآورانه: با تأکید بر نقش میانجی انتقال دانش (مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان ایرانی فعال در حوزۀ فناوری اطلاعات)
نویسنده مسئول : دهقانان، حامد ؛ نویسنده : هرندی، عطاءاله ؛
مجله : مدیریت نوآوری » بهار 1393 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات انتقال دانش الگوسازی معادلات ساختاری سرمایۀ اجتماعی عملکرد نوآورانه