موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 8 |
اقتصاد 8 |
علوم تربیتی 5 |
روانشناسی 3 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 26 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 10 |
ب 7 |
A 1 |
-
1.
اولویت بندی عوامل اثرگذار در آموزش عالی ایران مبتنی بر بهترین الگوی تدریس
نویسنده : سلامی، نیکا ؛ سورانی یانچشمه، رضا ؛ حقانی، محمود ؛
مجله : پژوهشنامه تربیتی » پاییز 1400- شماره 68 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 99 تا 119 )
کلیدواژه ها: الگوهای تدریس سنتی الگوهای تدریس نوین آموزش عالی
-
2.
جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامههای درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران
نویسنده : حسینی، سید مهدی ؛ حقانی، محمود ؛ عارفی، دکتر محبوبه ؛ رضایی زاده، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : فتحی واجارگاه، کوروش ؛
مجله : علوم تربیتی » بهار و تابستان 1400 - شماره 112 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 229 تا 250 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی تربیت شهروندی آنتروپی شانون شهروند دیجیتال شهروندی مجازی
-
3.
مفهومپردازی روابط قدرت در فرایند پژوهش دانشگاهی
نویسنده : نجفی، رامین ؛ ابوالقاسمی، محمود ؛ حقانی، محمود ؛ نویسنده مسئول : خراسانی، اباصلت ؛
مجله : مطالعات رفتار سازمانی » زمستان 1399 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (43 صفحه - از 1 تا 43 )
کلیدواژه ها: پژوهش منابع قدرت ابزارهای قدرت راهبردهای قدرت تاکتیکهای قدرت
-
4.
سنتزپژوهی عوامل کلیدی موفقیت در آموزش و توسعه حرفه ای از طریق بازیوارسازی (گیمیفیکیشن): سنتزپژوهی بر مبنای مدل روبرتس
نویسنده : سلیمانی، نادیا ؛ حسینی، محمد علی ؛ حقانی، محمود ؛ نویسنده مسئول : فتحی واجارگاه، کوروش ؛
مجله : نوآوری های آموزشی » زمستان 1399 - شماره 76 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 7 تا 38 )
کلیدواژه ها: بازیوارسازی سنتزپژوهی روبرتس آموزش و توسعه حرفهای معلمان
-
5.
پایش درونی دشواریها و بایستههای راهبردی مدیریت آموزش بانک کشاورزی ایران
نویسنده : ولی پور، احمد ؛ حقانی، محمود ؛ نویسنده مسئول : خلخالی، علی ؛
مجله : مدیریت بر آموزش سازمان ها » پاییز و زمستان 1399، سال نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 131 تا 161 )
کلیدواژه ها: بانک کشاورزی راهبردهای مدیریت آموزشی پایش درونی آموزش منابع انسانی. آموزش بانک کارکنان مدیران پژوهش نیازسنجی
-
6.
فراترکیب کیفی چالشها و موانع استفاده از بازیوارسازی (گیمیفیکیشن) در آموزش و توسعه کارکنان
نویسنده : سلیمانی، نادیا ؛ حسینی، محمدعلی ؛ حقانی، محمود ؛ نویسنده مسئول : فتحی واجارگاه، کورش ؛
مجله : مدیریت بر آموزش سازمان ها » پاییز و زمستان 1399، سال نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 65 تا 95 )
کلیدواژه ها: چالش گیمیفیکیشن فراترکیب کیفی آموزش و توسعه حرفهای آموزش پژوهش شناسایی طراحی آموزش و توسعه انگیزش
-
7.
بررسی نقش و اهمیت مدیران ارشد دانش در توسعه مدیریت دانش از دیدگاه اعضای هیئتعلمی (موردمطالعه: دانشگاه شهید بهشتی)
نویسنده : حقانی، محمود ؛ ابوالقاسمی، محمود ؛ سیدمیرزا، الهه ؛
مجله : آموزش و توسعه منابع انسانی » زمستان 1397 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی مدیر ارشد دانش دانش اطلاعات توسعه مدیریت دانش سازمان
-
8.
نقش سیستمهای اطلاعات مدیریت (MIS) با استفاده از مهارتهای دانش رایانهای (ICDL) در افزایش اثربخشی آموزش و یادگیری کارکنان دانشگاه های پیام نور استان ایلام
نویسنده : محمدی، عباس ؛ حقانی، محمود ؛
مجله : مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی » پاییز و زمستان 1396 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 61 تا 86 )
کلیدواژه ها: سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) اثربخشی آموزش و یادگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی (ICTE) مهارت های هفت گانه رایانه (ICDL)
-
9.
بررسی رابطه بین اهمال کاری شغلی با وسواس و هوش هیجانی در کارمندان دانشگاه های علوم تحقیقات، آزاد و پیام نور ایلام درسال 1395
نویسنده : حقانی، محمود ؛ بهامین، قباد ؛ محمدی، عباس ؛
مجله : مشاوره شغلی و سازمانی » پاییز 1395 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 93 تا 112 )
کلیدواژه ها: هوش هیجانی وسواس اهمال کاری
-
10.
نیاز سنجی آموزشی گروههای شغلی قضات بر اساس رویکرد شایستگی (مطالعه موردی: مجتمعهای قضائی استان تهران)
نویسنده مسئول : قشلاقی، مژگان ؛ نویسنده : حقانی، محمود ؛ محمدی مقدم، یوسف ؛
مجله : مطالعات منابع انسانی » تابستان 1394 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 141 تا 163 )
کلیدواژه ها: شایستگی نیازسنجی آموزشی گروههای شغلی قضات مجتمعهای قضایی استان تهران