موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 4 |
میان رشته ای 3 |
مدیریت 2 |
روانشناسی 1 |
تاریخ 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 11 |
-
1.
نویسنده : جلیلیان، کیومرث ؛ کیانی، آرزو ؛
مجله:رهیافت تاریخی»زمستان 1395 - شماره 17 (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:طبمسلمانانابن سیناجراحیعلم پزشکیرازیپزشکیبیماراسلامییونانیدرمانکتابجالینوس
-
2.
نویسنده : اکبری، پیمان ؛ جلیلیان، کیومرث ؛
مجله:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (7 صفحه - از 37 تا 43 )
کلیدواژه ها:بخش خدماتﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ راﻫﺒﺮدیﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﺳﺎﺳﯽ
-
3.
نویسنده : اکبری، پیمان ؛ جلیلیان، کیومرث ؛
مجله:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (19 صفحه - از 44 تا 62 )
کلیدواژه ها:ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶاﺳﺘﺮاﺗﮋی
-
4.
نویسنده : جلیلیان، کیومرث ؛ اکبری، پیمان ؛
مجله:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (دانشگاه تاکستان)»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (11 صفحه - از 46 تا 56 )
کلیدواژه ها:انقلاب اسلامیارزشکارکنانرضایت شغلی اسلامیکارمندانمادیخدا
-
5.
نویسنده : اکبری، پیمان ؛ جلیلیان، کیومرث ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (10 صفحه - از 235 تا 244 )
کلیدواژه ها:استراتژی مدیریتنمونه شبیه سازی شده پویادانشگاه دولتی(عمومی)اطلاعاتحسابرسسرمایهریسکتغییر حسابرسسرمایهگذاریبازار
-
6.
نویسنده : اکبری، پیمان ؛ جلیلیان، کیومرث ؛
مجله:مطالعات علوم اجتماعی»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (12 صفحه - از 82 تا 93 )
کلیدواژه ها:نگرشآگاهیکارکنانمحصولات بانکداری اسلامیبانکبانکداری اسلامی
-
7.
نویسنده : جلیلیان، کیومرث ؛ اکبری، پیمان ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (10 صفحه - از 224 تا 233 )
کلیدواژه ها:اینترنتتجارت الکترونیکیکسب و کار الکترونیکیصربکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکمشتریبانکمشتریان
-
8.
نویسنده : جلیلیان، کیومرث ؛
مجله:مطالعات علوم اجتماعی»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (6 صفحه - از 109 تا 114 )
کلیدواژه ها:اثربخشی سازمانیسازمانمدیرانمدلمدیریتاهدافارزیابی
-
9.
نویسنده : جلیلیان، کیومرث ؛
مجله:مطالعات علوم اجتماعی»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (5 صفحه - از 115 تا 119 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیاجتماعسرمایهاعتمادهنجارهاارتباطات
-
10.
نویسنده : سعیدی پور، بهمن ؛ اکبری، پیمان ؛ جلیلیان، کیومرث ؛
مجله:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (9 صفحه - از 154 تا 162 )
کلیدواژه ها:انگیزش کارکناندانشگاه پیام نورمدل تعالی سازمان EFQMمدل تعالی سازمانیانگیزش شغلیپژوهش