مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت 1 |
نشریه پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
حسابداری 1 |
مدیریت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
-
1.
نویسنده : میار، شعبان ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 10 (18 صفحه - از 95 تا 112 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهنیات رفتاری
-
2.
نویسنده : میار، شعبان ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 4 (18 صفحه - از 129 تا 146 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتآمیخته بازاریابیمدیریت ارتباط با مشتریارزش ویژة برند