موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 5 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
بین المللی 2 |
الف 2 |
ج 1 |
-
1.
نویسنده : Estaji، Masoomeh ؛ Zhaleh، Kiyana ؛ Berti، Chiara ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2023,Volume 14, Nuber 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 18 تا 40 )
کلیدواژه ها:foreign languageEnglish as a SecondDimensions of Classroom JusticeJustice PrinciplesScale ValidationTeachers’ Justice PerceptionsEnglish as a Second/Foreign Language
-
2.
نویسنده : Zand-Moghadam، Amir ؛ Zhaleh، Kiyana ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2022-Volume 9, Nuber 3 رتبه الف/ISC (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:applied linguisticsresearch article abstractsResearch ApproachesRhetorical Move AnalysisHyland’s (2000) five-move model
-
3.
نویسنده : Estaji، Masoomeh ؛ Zhaleh، Kiyana ؛
مجله:جستارهای زبانی»August & September 2021 - Number 63 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 277 تا 314 )
کلیدواژه ها:Procedural justiceDistributive justiceEFL contextteachers’ perceptionsInteractional justiceclassroom justice
-
4.
نویسنده : Zhaleh، Kiyana ؛ Salimi، Esmaeel Ali ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter and Spring 2021 - Number 16 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (27 صفحه - از 24 تا 50 )
کلیدواژه ها:EFL LearnerEFL teacherSuccessful English teacherTriangulation of perspectives
-
5.
نویسنده مسئول : Estaji، Masoomeh ؛ نویسنده : Zhaleh، Kiyana ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2020, Volume 9 - Number 3 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 14 تا 31 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionfield of studyItem Response Theory (IRT)Differential Item Functioning (DIF)difR PackageIranian University Entrance Examination (IUEE)
-
6.
نویسنده : Zhaleh، Kiyana ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ Pishghadam، Reza ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2018,Volume 9 - Issue 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 118 تا 140 )
کلیدواژه ها:path analysisteacher burnoutAmbiguity ToleranceTeachers’ Conceptions of Intelligence (TCoI)