Summer 2022-Volume 9, Nuber 3 رتبه الف
-
نویسنده : Shabani، Karim ؛ Hosseinzadeh، Mona ؛
(24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:Accuracyelaborate engagementlimited engagementmetatalk
-
نویسنده : Zand-Moghadam، Amir ؛ Zhaleh، Kiyana ؛
(22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:applied linguisticsresearch article abstractsResearch ApproachesRhetorical Move AnalysisHyland’s (2000) five-move model
-
نویسنده : Soleymani، Shila ؛ Aliabadi، Khadijeh ؛ Zaraii Zavaraki، Ismaiil ؛ Delavar، Ali ؛
(28 صفحه - از 73 تا 100 )
کلیدواژه ها:learningteachingEnglish LanguageFLPPBTA
-
نویسنده : Khalifeh، Ahmad ؛ Bavali، Mohammad ؛ Rassaei، Ehsan ؛
(29 صفحه - از 101 تا 129 )
کلیدواژه ها:PerceptiongrammarTraditionalonlineflipped
-
نویسنده : Nemati، Majid ؛ Dashtestani، Seyed Reza ؛ Izadi، Ahmad ؛
(28 صفحه - از 131 تا 158 )
کلیدواژه ها:Classroom Interactional Competence (CIC)Effective Use of GesturesIncreased Awareness of UTPMaximizing Interactional SpaceTeachers’ Beliefs and Practices
-
نویسنده : Sohrabi، Alireza ؛ Keyvanfar، Arshya ؛ Beh-Afarin، Reza ؛
(28 صفحه - از 159 تا 186 )
کلیدواژه ها:Global citizenshipGlobal citizenship education (GCE)English as lingua franca (ELF)Content and language integrated learning (CLIL)
-
نویسنده : Behdad، Nayereh ؛ Tahririan، Mohammad Hassan ؛
(26 صفحه - از 187 تا 212 )
کلیدواژه ها:Lesson Study (LS)EFL Teacher ResearchSenior High School Language ClassLesson Study Project MentoringTeacher Research Support Centre (TRSC) Plan Start-ups