August & September 2021 - Number 63 رتبه بین المللی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Soodmand Afshar، Hassan ؛ Bayat، Mahsa ؛
(24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:Language Learning StrategiesEFL learnersL2 Achievementlanguage learning strategy instructionless successful learners
-
نویسنده : Ngoc Vu، Nguyen ؛ Thi Ngoc Lan، Pham ؛ Thi Hong Lien، Nguyen ؛
(25 صفحه - از 25 تا 49 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionYoung Learnerssecond language acquisitionOral Narrationstory retelling
-
نویسنده : Khatib، Mohammad ؛ Saeedian، Abdulbaset ؛
(29 صفحه - از 121 تا 149 )
کلیدواژه ها:Decision makingNovice Teacherspedagogical reasoningSETT frameworkmanagerial mode
-
نویسنده : Malmir، Ali ؛ Taji، Niloofar ؛
(39 صفحه - از 215 تا 253 )
کلیدواژه ها:linguistic/formsnon-linguistic/non-verbal formspragmatic actionpragmatic contextrequest-refusal adjacency pairsturn construction units (TCUs)
-
نویسنده : Le، Huong Hoai Pham ؛
(22 صفحه - از 255 تا 276 )
کلیدواژه ها:Mediationsociocultural theoryEFL university studentstextbooksArtifacts
-
نویسنده : Estaji، Masoomeh ؛ Zhaleh، Kiyana ؛
(38 صفحه - از 277 تا 314 )
کلیدواژه ها:Procedural justiceDistributive justiceEFL contextteachers’ perceptionsInteractional justiceclassroom justice
-
نویسنده : Saeedy Robat، Esmaeel ؛ Khodabakhshzadeh، Hossein ؛ Ashraf، Hamid ؛ Elahi Shirvan، Majid ؛
(31 صفحه - از 315 تا 345 )
کلیدواژه ها:meta-analysisteaching strategiesstrategy-based teaching (SBT)
-
نویسنده : Goldouz، Elnaz ؛ Baleghizadeh، Sasan ؛
(30 صفحه - از 347 تا 376 )
کلیدواژه ها:EFLWritten corrective feedbackteacher beliefsteacher practice
-
نویسنده : Rezapour، Rouhollah ؛
(18 صفحه - از 377 تا 394 )
کلیدواژه ها:philosophielinguistiqueNéoténie linguistiquelocuteur-pensantconscience de soi