مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه راهبرد دفاعی 1 |
نشریه مدیریت و توسعه ورزش 1 |
نشریه جهانی رسانه 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت منابع انسانی 1 |
نشریه مدیریت بهره وری 1 |
نشریه رسانه 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
علوم اجتماعی 2 |
تربیت بدنی 1 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 4 |
A+ 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
طراحی الگوی برندسازی استراتژیک بینالمللی ورزش کشتی ایران با رویکرد صادرات و ارزآوری
نویسنده : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ بنار، نوشین ؛ سعیدی، فاطمه ؛ هدایتی فر، صبا ؛ نویسنده مسئول : عباسی گرجی، علیرضا ؛
مجله : مدیریت و توسعه ورزش » تابستان 1401 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 5 تا 25 )
کلیدواژه ها: بینالمللیسازی ورزش کشتی برندسازی استراتژیک صادرات
-
2.
عملیاتیسازی راهبردهای سازمانی با رویکرد کنترل پیشنگر ریسکهای اجرا
نویسنده مسئول : هدایتی فر، صبا ؛ نویسنده : فیض، داود ؛ امیری، حسن ؛
مجله : مدیریت بهره وری » زمستان 1400 - شماره 59 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (30 صفحه - از 194 تا 223 )
کلیدواژه ها: تحلیل عاملی اکتشافی راهبردهای سازمانی عملیاتی سازی راهبردها کنترل پیش نگر راهبردهای ریسک کنترل استراتژی اجرای راهبرد
-
3.
ارتقای آمادگی جذب فناوریهای دفاعی از طریق برنامهریزی راهبردی منابع انسانی در سازمانهای دفاعی
نویسنده مسئول : امیری، حسن ؛ نویسنده : رستگار، عباسعلی ؛ هدایتیفر، صبا ؛ زارعی، امیرعلی ؛
مجله : راهبرد دفاعی » پاییز 1399 - شماره 71 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 105 تا 132 )
کلیدواژه ها: برنامهریزی راهبردی منابع انسانی فرایندهای منابع انسانی سازمانهای دفاعی آمادگی جذب فناوری مدلسازی مسیری ساختاری
-
4.
جهت دهی به فرآیندهای منابع انسانی سازمان های دفاعی با رویکرد آینده نگاری
نویسنده : امیری، حسن ؛ هدایتی فر، صبا ؛ مقدم، علیرضا ؛
مجله : پژوهش های مدیریت منابع انسانی » تابستان 1398 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 57 تا 85 )
کلیدواژه ها: آینده نگاری مدلسازی مسیری ساختاری جهت دهی به فرآیندهای منابع انسانی سازمان های دفاعی
-
5.
بررسی تطبیقی متن شعارهای تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی صنایع غذایی داخلی و خارجی با استفاده از تکنیک متن کاوی و خوشه بندی
نویسنده : عباسی گرجی، علیرضا ؛ هدایتی فر، صبا ؛
مجله : رسانه » زمستان 1397 - شماره 113 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 131 تا 142 )
کلیدواژه ها: خوشه بندی متن کاوی فروشگاه های اینترنتی شعارهای تبلیغاتی میانگین k
-
6.
واکاوی عوامل موثر بر استفاده از نرم افزارهای اجتماعی در کسب شهرت مجازی: با تبیین نظریه کاشت در حوزه رسانه
نویسنده مسئول : عباسی گرجی، علیرضا ؛ نویسنده : فیض، داوود ؛ هدایتی فر، صبا ؛
مجله : جهانی رسانه » پاییز و زمستان 1397 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 151 تا 170 )
کلیدواژه ها: رسانه شبکه های اجتماعی نظریه کاشت شهرت مجازی