Winter and Spring 2023, Volume 17 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده : Mollahossein، Hassan ؛ Modirkhameneh، Sima ؛ نویسنده مسئول : Alavinia، Parviz ؛
(28 صفحه - از 25 تا 52 )
کلیدواژه ها:content-based instructionEtiquetteMoral StoriesValue-Based Instruction
-
نویسنده : Etemadi، Seyed Hamed ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
(27 صفحه - از 53 تا 79 )
کلیدواژه ها:Dynamic AssessmentWriting skillsauthoritativeFacilitative InterventionsRevision TypesAuthoritative/Facilitative Interventions
-
نویسنده : Khadangi Barani، Ali ؛ نویسنده مسئول : Mousapour Negari، Giti ؛
(26 صفحه - از 81 تا 106 )
کلیدواژه ها:PragmaticsPragmatic AwarenessSpeaking abilityPragmalinguistic LearningVideo-Based Pragmatic Tests
-
نویسنده : Khodashenas، Mohammad Reza ؛ Baghaei، Purya ؛ Motallebzadeh، Khalil ؛ نویسنده مسئول : Khodabakhszadeh، Hossein ؛
(32 صفحه - از 107 تا 138 )
کلیدواژه ها:Language Assessment LiteracyIranian EFL TeachersComponents of LALContinuing Professional Development Programs
-
نویسنده مسئول : Namaziandost، Ehsan ؛ نویسنده : Heydarnejad، Tahereh ؛ Azizi، Zeinab ؛
(32 صفحه - از 139 تا 170 )
کلیدواژه ها:Work engagementreflective teachingEmotion RegulationUniversity professorsIranian Higher Education Contexts
-
نویسنده : Aryanjam، Layla ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Rashtchi، Mojgan ؛
(29 صفحه - از 171 تا 199 )
کلیدواژه ها:Learner AutonomyStrategy-based instructionreading strategyreading achievement
-
نویسنده مسئول : Ebadi، Saman ؛ نویسنده : Vakili، Shokoufeh ؛
(25 صفحه - از 201 تا 225 )
کلیدواژه ها:power relationsEFL learnersOnline MisconceptionsProductive Intelligibility Strategies
-
نویسنده مسئول : Yenkimaleki، Mahmood ؛ نویسنده : Heuven، Vincent J. Van ؛
(39 صفحه - از 227 تا 265 )
کلیدواژه ها:Assessment in Interpreting PerformanceObjective CorrelatesInterpreting PerformanceProsody Teaching
-
نویسنده : Heidari، Hadi ؛ Zarei، Abbas Ali ؛ نویسنده مسئول : Malmir، Ali ؛
(28 صفحه - از 269 تا 296 )
کلیدواژه ها:Identity Processing StylesInformational StyleNormative StyleDiffuse-Avoidant Styleidentity dimensionsLanguage Identity
-
نویسنده : Eslami، Mehrnoosh ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ Khaghaninejad، Mohammad Saber ؛ نویسنده مسئول : Sahragard، Rahman ؛
(37 صفحه - از 297 تا 333 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionCorrective FeedbackVideo Inclusive Portfolios
-
نویسنده مسئول : Salmani، Bahlool ؛
(24 صفحه - از 335 تا 358 )
کلیدواژه ها:translation qualityTranslatorDynamic Assessment