مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Foreign Language Teaching & Research 3 |
نشریه Educational Sociology 1 |
نشریه آموزش زبان، ادبیات و زبان شناسی 1 |
نشریه Journal of Research in Applied Linguistics 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 5 |
روانشناسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
بین المللی 1 |
-
1.
نویسنده : Memarzia، Narcisse ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ Afraz، Shahram ؛ نویسنده مسئول : Sahragard، Rahman ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Winter 2020 - Number 33 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 81 تا 97 )
کلیدواژه ها:translation strategiesError analysistranslation problemspedagogical solutionstopical knowledge
-
2.
نویسنده : Mirshojaee، Seyyed Bagher ؛ Sahragard، Rahman ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ Ahmadi، Alireza ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2019,Volume 10 -Nuber 2 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 44 تا 69 )
کلیدواژه ها:CooperationchangeRelationshipemotionsProfessional LearningBeing a ModelPersonal Needs
-
3.
نویسنده : Meihami، Hussein ؛ Rashidi، Naser ؛ Sahragard، Rahman ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatolah ؛
مجله:آموزش زبان، ادبیات و زبان شناسی»شهریور 1398 - شماره 4 (27 صفحه - از 49 تا 75 )
کلیدواژه ها:Professional developmentCultural IdentitynarrativesPositioning TheoryIdentityTeacherLanguage TeachersDeEnglishTeachers ’ Identity
-
4.
نویسنده : Yazdanpanah، Mahbubeh ؛ نویسنده مسئول : Sahragard، Rahman ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Summer 2018 - Number 22 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 133 تا 149 )
کلیدواژه ها:IranEFLNovice Teachersexpert teachersteachers’ professional knowledge
-
5.
نویسنده : Fatehi Rad، Neda ؛ Razmjoo، Seyed Ayatollah ؛ Ahmadi، Alireza ؛ نویسنده مسئول : Sahragard، Rahman ؛
مجله:Educational Sociology»January 2017 - Number 2 ISC (19 صفحه - از 157 تا 175 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersEFL learnersPerspectiveParticipatory Approach
-
6.
نویسنده مسئول : Samimi، Fazlolah ؛ نویسنده : Sahragard، Rahman ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Autumn 2016 - Number 15 ISC (17 صفحه - از 99 تا 115 )
کلیدواژه ها:grounded theoryReading StrategiesDiscipline-specific reading strategiesSemi-structured interviewFocus-group interviews