Winter and Spring 2021, Volume 15 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده : Davoudian Dehkordi، Pardis ؛ Alipour، Javad ؛ نویسنده مسئول : Hashemian، Mahmood ؛
(28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:MotivationRegulatory fitRegulatory focusL2 Task conditionL2 oral task performance
-
نویسنده : Mousavi، Samira ؛ Ketabi، Saeed ؛
(21 صفحه - از 29 تا 49 )
کلیدواژه ها:participationCritical PedagogyEngagementFemale EFL LearnersParticipatory Critical Pedagogy
-
نویسنده : Allami، Hamid ؛ Ramezanian، Mohsen ؛
(26 صفحه - از 51 تا 76 )
کلیدواژه ها:EvaluationinterviewProficiencystoriesQualitative AnalysisEFL Narratives
-
نویسنده : Vadipoor، Ghasem ؛ Esfandiari، Rajab ؛ نویسنده مسئول : Shabani، Mohammad Bagher ؛
(30 صفحه - از 77 تا 106 )
کلیدواژه ها:process approachconceptual metaphor theoryWriting apprehensionCognitive Writing Model
-
نویسنده : Mohammadi Moghadam، Mehran ؛ نویسنده مسئول : Ahmadi، Alireza ؛
(29 صفحه - از 107 تا 135 )
کلیدواژه ها:Mediationsociocultural theoryTeacher EducationExperienced Teacher Learning
-
نویسنده : Kalali Sani، Seyed Farzad ؛ Khodabakhshzadeh، Hossein ؛ Zeraatpisheh، Mitra ؛ نویسنده مسئول : Motallebzadeh، Khalil ؛
(24 صفحه - از 137 تا 160 )
کلیدواژه ها:Goal orientationIranian EFL Teachersprofessional identityPersonal Teaching Efficacy
-
نویسنده : Rezaee Danesh، Yalda ؛ Moghaddas، Mahboobeh ؛ نویسنده مسئول : Khoshsaligheh، Masood ؛
(28 صفحه - از 161 تا 188 )
کلیدواژه ها:English-Persian TranslationTranslator TrainingTranslator EducationTranslation Teaching CompetenceTranslation Studentstranslation teachers
-
نویسنده : Zare، Mohsen ؛ Biria، Reza ؛ نویسنده مسئول : Barjesteh، Hamed ؛
(26 صفحه - از 189 تا 214 )
کلیدواژه ها:Mediationcritical thinkingreadingDynamic AssessmentZPD
-
نویسنده مسئول : Alavinia، Parviz ؛ نویسنده : Azizpour، Shiva ؛
(35 صفحه - از 215 تا 249 )
کلیدواژه ها:Focus on FormFocus on formsForm-Focused InstructionTeaching GrammarThe Subjunctive
-
نویسنده مسئول : Moradian، Mahmood Reza ؛ نویسنده : Ramezanzadeh، Akram ؛ Rostamian، Neda ؛
(30 صفحه - از 251 تا 280 )
کلیدواژه ها:teachersociocultural theoryWritten corrective feedbackwriting accuracyStudent LanguagingTeacher/Student Languaging
-
نویسنده : Li، Li ؛
(31 صفحه - از 281 تا 311 )
کلیدواژه ها:EFLGroup Dynamicsociocultural perspectivePeer-peer InteractionPrOCALLCollaborative Language LearningSecondary Classroom
-
نویسنده مسئول : Soleimani، Mohammad Mehdi ؛ نویسنده : Birjandi، Parviz ؛ Maftoon، Parviz ؛
(32 صفحه - از 313 تا 344 )
کلیدواژه ها:interlanguage pragmaticsForm-Focused Instruction