Winter and Spring 2022, Volume 16 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده : Esmaeili، Seyyedeh Zahra ؛ Behroozizad، Sorayya ؛ نویسنده مسئول : Kuhi، Davud ؛
(34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها:genderIranian EFL learnersIntercultural SensitivityIntercultural Communicative CompetenceInterculturally-Laden Tasks
-
نویسنده : Pakdaman، Ali ؛ Alibakhshi، Goudarz ؛ Baradaran، Abdollah ؛
(29 صفحه - از 35 تا 63 )
کلیدواژه ها:EFL learnerslanguage anxietymotivation for learningnegotiated syllabus
-
نویسنده : Dobakhti، Leila ؛ Zohrabi، Mohammad ؛ Masoudi، Sevda ؛
(24 صفحه - از 65 تا 88 )
کلیدواژه ها:emotional intelligencePersonality traitsaffective factorsTeacher Immunity
-
نویسنده : Negahi، Mohammadreza ؛ G. Shooshtari، Zohre ؛ Vahdat، Sedigheh ؛
(29 صفحه - از 89 تا 117 )
کلیدواژه ها:Implicit Knowledgeexplicit knowledgeUnfocused Direct WCFUnfocused Indirect WCF
-
نویسنده : Qays، Shahad ؛ Pirnajmuddin، Hossein ؛ Amirian، Zahra ؛ نویسنده مسئول : Ketabi، Saeed ؛
(21 صفحه - از 119 تا 139 )
کلیدواژه ها:attitudeMotivationblended learningIraqi EFL Learnersliterary genres
-
نویسنده مسئول : Afzali، Katayoon ؛ نویسنده : Salehi، Sara ؛
(26 صفحه - از 141 تا 166 )
کلیدواژه ها:Critical reflectionedmodoCollaborative ReflectionDiscoursal PatternsWriting Recall and Reflection Journals
-
نویسنده مسئول : Khazaee، Hossein ؛ نویسنده : Maftoon، Parviz ؛ Birjandi، Parviz ؛ Rezaie Golandouz، Ghafour ؛
(35 صفحه - از 167 تا 201 )
کلیدواژه ها:Genre-based approachCode glossesdata-driven learningExpository EssaysProduction-oriented Approach
-
نویسنده : Saragih، Willem ؛ Siregar، Renol Aprico ؛ Natalia، Christine Helena ؛ نویسنده مسئول : Saragih، Novilda Angela ؛
(32 صفحه - از 203 تا 234 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersTask-Based Language TeachingspeakingCommunicative Tasks
-
نویسنده : Zolfaghari، Samaneh ؛ Khodabakhshzadeh، Hossein ؛ Zareian، Gholomreza ؛ نویسنده مسئول : Ashraf، Hamid ؛
(123 صفحه - از 235 تا 357 )
کلیدواژه ها:AssessmentTEFLTeacher TrainingLearner-Centred Pedagogy
-
نویسنده مسئول : Salimi، Esmaeel Ali ؛ نویسنده : Salimi، Mahmood ؛ Nezakatgoo، Behzad ؛ Hajikandi، Ali Marami ؛
(23 صفحه - از 261 تا 283 )
کلیدواژه ها:hedgesResearch Articleboostersattitude markersSelf-Mention Markers
-
نویسنده مسئول : Mohammadi، Mojtaba ؛ نویسنده : Zarrabi، Maryam ؛
(25 صفحه - از 285 تا 309 )
کلیدواژه ها:StrategiesWritingattitudeswriting difficulties
-
نویسنده مسئول : Sarani، Abdullah ؛ نویسنده : Ghollasi Moud، Sadegh ؛
(19 صفحه - از 311 تا 329 )
کلیدواژه ها:VocabularyLearning StylesCALLPowerPoint Designed Vocabulary OrganizersVARK Learning Styles