مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های علوم مدیریت 2 |
نشریه پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
اقتصاد 2 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 3 |
-
1.
بررسی نقش واسطه ای شخصیت برند در ارتباط بین تجربه برند و سازه های ارتباطی (مورد مطالعه: برند سامسونگ در بین دانشجویان موسسه آموزش عالی حکیم نظامی قوچان)
نویسنده مسئول : رویان، سمیرا ؛ نویسنده : افشانی، مینو ؛
مجله : پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع » زمستان 1399 - شماره 5 (20 صفحه - از 9 تا 28 )
کلیدواژه ها: اعتماد وفاداری شخصیت فعال رضایتمندی مشتریان شخصیت مسئولیت پذیر
-
2.
بررسی رابطه بین ویژگیهای تداعیگر برند و قصد خرید برند با نقش واسط ارتباط احساسی مصرفکننده - برند(مورد مطالعه: مشتریان برند ال جی)
نویسنده مسئول : افشانی، مینو ؛ نویسنده : روح آزاد، مرضیه ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » زمستان 1399 - شماره 5 (9 صفحه - از 66 تا 74 )
کلیدواژه ها: مصرف کننده قصد خرید تداعی برند ارتباط احساسی برند
-
3.
شناسایی و رتبهبندی موانع بازاریابی رشتههای ورزشی رزمی ایران از دیدگاه مدیران (مورد مطالعه: استان خراسان شمالی)
نویسنده : افشانی، مینو ؛ نویسنده مسئول : رضاپور، فرشته ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » پاییز 1399 - شماره 4 (12 صفحه - از 24 تا 35 )
کلیدواژه ها: ورزش های رزمی فقدان جنبه های تکنیکی در باشگاه جذب حامیان مالی