مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 2 |
همایش همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 2 |
مدیریت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 3 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
بین المللی 1 |
-
1.
نویسنده : حافظی، احمد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (14 صفحه - از 2798 تا 2811 )
کلیدواژه ها: تجربه مشتریمفهوم معتبرخدمات مشتری خدمات مشتری عالی خدمات مشتری بد عناصر خدمات مشتری بسط آمیخته ی بازاریابی
-
2.
نویسنده : حافظی، احمد ؛ بوکانیان، مصطفی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (22 صفحه - از 2881 تا 2902 )
کلیدواژه ها:مدیریّت پرتفوی مشتری (CPM)پارامترهای پرتفولیومشتریان پلاتینیمشتریان طلاییمشتریان نقرهایمشتریان برنزیمدیریّت ارتباط با مشتری (CRM)مشتریمشتریانپرتفولیوسازمانمدیریتاستراتژیارزش مشتری
-
3.
نویسنده : حافظی، احمد ؛ گلستانی یکتا، مژگان ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (16 صفحه - از 21 تا 36 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتری طرفداری مشتری نردبان وفاداری مزایای وفاداری و طرفداری مشتری .انواع وفاداری مشتری