موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 6 |
روانشناسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
-
1.
نویسنده : Keramat، Hamed ؛ Modirkhamene، Sima ؛
مجله:Practical and Pedagogical Issues in English Education»June 2024, Volume 2, Issue 2 (28 صفحه - از 81 تا 108 )
کلیدواژه ها:writing proficiencyBilingualismAttentional controlMultilingualismCAF measures
-
2.
نویسنده مسئول : Soleimani، Maryam ؛ نویسنده : Modirkhamene، Sima ؛
مجله:International Journal of Research in English Education»September 2020, Volume 5 - Number3 (16 صفحه - از 24 تا 39 )
کلیدواژه ها:Corrective FeedbackEFL learnersCollaborative writingComprehensive FeedbackSelective Feedback
-
3.
نویسنده : Modirkhamene، Sima ؛ Soleimani، Maryam ؛ Sadeghi، Karim ؛
مجله:Applied Research on English Language»Spring & Summer 2017, Volume 6 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 193 تا 212 )
کلیدواژه ها:writing accuracyComprehensive FeedbackSelective FeedbackNo CorrectionEFLCFSLACorrectionESLEllis
-
4.
نویسنده : Sepehrianazar، Firouzeh ؛ Modirkhamene، Sima ؛ Alizadeh Daraby، Fatemeh ؛
مجله:International Journal of Psychology»January 2017, Volume 11 - Number 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 53 تا 78 )
کلیدواژه ها:Locus of ControlAcademic AchievementOptimismSchool Satisfaction
-
5.
نویسنده : Modirkhamene، Sima ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2011 - Number 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 115 تا 144 )
کلیدواژه ها:transferBilingualinterdependence hypothesistrilingual.
-
6.
نویسنده : Modirkhamene، Sima ؛ Bahmani، Maryam ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Autumn 2008 - Number 3 ISC (18 صفحه - از 91 تا 108 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionMotivationMetaCognitive strategiesHigh Proficient ReadersLow Proficient ReadersEFLMCSPET
-
7.
نویسنده : Modirkhamene، Sima ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»february 2008 - Number 1 ISC (37 صفحه - از 66 تا 102 )
کلیدواژه ها:Metalinguistic AwarenessBilingualMonolingualLinguistic BackgroundEFLIranSES