کلیدواژه عوامل محسوس / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بهرام چوبین، مینا ؛ مشرف جوادی، محمدحسین ؛ صفری، علی ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»زمستان 1395 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 691 تا 710 )
کلیدواژه ها:عوامل محسوسدانشگاه کارآفرینروش ویکورمعیارهای درونیعوامل نامحسوس
-
2.
نویسنده : تبریزی، فرانک ؛ طالقانی، محمد ؛ دل افروز، نرگس ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»زمستان 1391، سال اول - شماره 3 (24 صفحه - از 73 تا 96 )
کلیدواژه ها:پاسخگوییکیفیت خدماتسروکوآلعوامل محسوسقابلیت اعتباراطمینان خاطر و همدلی
-
3.
نویسنده : گیوریان، حسن ؛ سامانی، علی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1391 - شماره 13 (14 صفحه - از 57 تا 70 )
کلیدواژه ها:تضمیناعتبارهمدلیرضایتمندیسروکوالمشتریعوامل محسوساطمینان
-
4.
نویسنده : حاجیها، علی ؛ محمدی دیانی، مریم ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1389 - شماره 100 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 153 تا 176 )
کلیدواژه ها:قابلیت اعتمادپاسخگوییعوامل محسوسقابلیت اطمینن و همدلیکیفیت خدمات بیمهایمشتریشرکت بیمهمشتریانکیفیت خدماتادراک مشتریان از کیفیت خدماتکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریان
-
5.
نویسنده : عابسی، سعید ؛ امینی، محمد تقی ؛ کارخانه ای، مریم ؛
مجله:تازه های جهان بیمه»مرداد شهریور 1389 - شماره 146 (1 صفحه - از 58 تا 58 )
کلیدواژه ها:همدلیکیفیتپاسخگوییخدمتاطمینان خاطرقابلیت اعتبارکیفیت خدماتمدل قیاس کیفیت خدماتعوامل محسوسبیمهتجزیه و تحلیل اطلاعاتپرسشنامه
-
6.
نویسنده : حقیقی کفاش، مهدی ؛ مظلومی، نادر ؛ اکبری، مسعود ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1386 - شماره 87 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 47 تا 66 )
کلیدواژه ها:همدلیکیفیت خدماتاطمینان خاطرقابلیت اعتبارعوامل محسوسقابلیت پاسخگوییشرکتهای بیمه خصوصیصنعت بیمهمشتری
-
7.
نویسنده : منوریان، عباس ؛ امیری، سامع ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1384 - شماره 78 ISC (40 صفحه - از 5 تا 44 )
کلیدواژه ها:بیمهپاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتمقیاس کیفیت خدماتعوامل محسوساطمینان خاطرقابلیت اعتبارمشتریمشتریانخدماتکارکنانارزیابی کیفیت خدماتشرکت بیمهشرکت بیمه ایرانانتظارات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)