کلیدواژه ارزش های اسلامی در بازاریابی / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : علمدار، زينب ؛ نویسنده : اکبريان، رضا ؛
مجله:مطالعات علوم اسلامی انسانی»تابستان 1397 - شماره 14 (جلد 1) (13 صفحه - از 106 تا 118 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیبازاریابی اسلامیاخلاق در بازاریابیارزش های اسلامی دربازاریابی
-
2.
نویسنده : مصلح، عبدالمجید ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجله:پژوهش نامه اخلاق»تابستان 1394 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها:اخلاق در بازاریابیمدیریت اخلاقی بازارارزش های اسلامی در بازاریابیتجارت اخلاق محوربازاراسلامبازاریابیتولیدمکارم شیرازیفعالیتهای بازاریابیارزشهای اخلاقیقیمتتبلیغ