کلیدواژه ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ نویسنده : نقاش، ارش ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 13 تا 54 )
کلیدواژه ها:اعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکنندهارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندهنوع برندمتغیر تعدیلگر کیفیبـابــابــربرنـدهـا
-
2.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ هرندی، آزین ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندرضایت مصرف کنندهارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندههتلمصرفکنندهوفاداریرفتار کارکنانتناسبصنعت هتلداریارزشهویت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)