پاییز 1402 - شماره 35 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ نویسنده : نقاش، ارش ؛
(42 صفحه - از 13 تا 54 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندهاعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکنندهنوع برندمتغیر تعدیلگر کیفیبـابــابــربرنـدهـا
-
نویسنده : شریعت نژاد، علی ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛ نظرپوری، امیرهوشنگ ؛ صالح آبادی، شقایق ؛
(36 صفحه - از 55 تا 90 )
کلیدواژه ها:قبیلهمدلسازی ساختاری تفسیریقبیلهگرایی برندقبایل برندحمایت از تولیدات صنایع داخلیبرنـدبرنــدبـه
-
نویسنده مسئول : زارعی، قاسم ؛ نویسنده : ناصرپور، مهرداد ؛
(41 صفحه - از 91 تا 131 )
کلیدواژه ها:برندسازیمحصولات فناورانهشرکتهای دانش بنیانفناوریهـامحصولات
-
نویسنده مسئول : محمدی نسب، مهدی ؛ نویسنده : احمدی، محدثه ؛
(42 صفحه - از 133 تا 174 )
کلیدواژه ها:برند مبداروش زیمتروش بی&lrmسی&lrmام و کشور چینروش بی&lrmسی&lrmنقشه ذهنیبرنـدهـامصـرف کننـدگان ایرانـی
-
نویسنده : علیرضایی بجستانی، علی ؛ محمد زاده، زهرا ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
(46 صفحه - از 175 تا 220 )
کلیدواژه ها:مصرف کننده آنلاینعشق به برندشیفتگی برندنیت خلق ارزش برندفروشگاههای افق کوروشبرنـدبرنــدبـهبــهعشق
-
نویسنده : شاکری، کوثر ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
(41 صفحه - از 221 تا 261 )
کلیدواژه ها:سازمان دولتیمرکز آمار ایرانبرندسازیبرندسازی کارفرمانام تجاری کارفرماکارفرمــاکارفرمابرنــد کارفرمــاکارکنانبــا