کلیدواژه استراتژی کسبوکار / (45 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ارائه الگوی همسوسازی استراتژی فناوری اطلاعات و کسبوکار در راستای بهبود عملکرد در نظام بانکداری(مورد مطالعه: بانک ملت)
نویسنده : لگزائی، علی رضا ؛ حنفی زاده، پیام ؛ تقوا، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : فیضی، کامران ؛
مجله : پژوهش های مدیریت عمومی » زمستان 1401 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 183 تا 207 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری استراتژی کسبوکار همسوسازی استراتژی فناوری اطلاعات بهبود عملکرد بانکی
-
2.
همسویی استراتژی های فناوری اطلاعات، کسب و کار و بازاریابی و اثر آن بر عملکرد صادراتی و تجاری در شرایط بحرانی
نویسنده : اشجعی، مریم ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
مجله : زیست بوم نوآوری » پاییز 1401، دوره دوم - شماره 3 (17 صفحه - از 26 تا 42 )
کلیدواژه ها: عملکرد استراتژی کسبوکار استراتژی بازاریابی استراتژی فناوری اطلاعات Performance business strategy شرایط بحرانی Marketing Strategy IT Strategy critical conditions فناوری اطلاعات عملکرد صادراتی استراتژی بازار بازاریابی راهبردهای
-
3.
همسویی استراتژی بازاریابی و کسب و کار با عملکرد مالی سازمان
نویسنده مسئول : گنجو، مازیار ؛ نویسنده : خلیلی شورینی، سهراب ؛ البرزی، محمود ؛ زرگر، سید محمد ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » تابستان 1401 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 141 تا 169 )
کلیدواژه ها: عملکرد سازمان استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار نظریه پیکربندی و همسویی
-
4.
تاثیر استراتژی کسبوکار بر رابطة بین مسئولیت اجتماعی شرکت و ارزش شرکت در جهت ارتقای سرمایة اجتماعی
نویسنده مسئول : کاشانی پور، محمد ؛ نویسنده : قربانی، راضیه ؛
مجله : مدیریت سرمایه اجتماعی » تابستان 1401، سال نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 155 تا 186 )
کلیدواژه ها: استراتژی کسبوکار مسئولیت اجتماعی ارزش شرکت
-
5.
مسئولیت پذیری اجتماعی و ارزش آفرینی نقدی با تاکید بر نقش تعدیلی استراتژی کسب وکار
نویسنده : اسدی، لیلا ؛ جرجرزاده، علیرضا ؛ کعب عمیر، احمد ؛ نویسنده مسئول : واعظ، سیدعلی ؛
مجله : پژوهش های تجربی حسابداری » بهار 1401 - شماره 43 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 27 تا 68 )
کلیدواژه ها: استراتژی کسب وکار مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ارزش آفرینی نقدی
-
6.
تاثیر استراتژی کسب و کار بر ریسک شرکت با تاکید بر توانایی مدیریت
نویسنده مسئول : وقفی، سیدحسام ؛ نویسنده : نیلوفری، زهره ؛
مجله : مدیریت کسب و کار » زمستان 1400 - شماره 52 رتبه B (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 524 تا 544 )
کلیدواژه ها: استراتژی کسب و کار ریسک شرکت توانایی مدیریت ریسک بورس اوراق بهادار تهران پژوهش متغیر توانایی مدیران مدل
-
7.
مدیریت و تاثیر استراتژی کسبوکار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر عملکرد شرکت (مطالعه موردی: مدیران فروشگاههای آنلاین) در استان هرمزگان شهرستان بندرعباس
نویسنده : مظفری، راحله ؛
مجله : پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار » زمستان 1400 - شماره 4 (40 صفحه - از 114 تا 153 )
کلیدواژه ها: بازاریابی فناوری اطلاعات عملکرد شرکت استراتژی کسب وکار استراتژی فروش مدیران مدیریت استراتژی کسب و کار بازار
-
8.
تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایهگذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار
نویسنده : مهرآور، حمیدرضا ؛ لشگری، زهرا ؛ نویسنده مسئول : خسروی پور، نگار ؛
مجله : مدیریت کسب و کار » پاییز 1400 - شماره 51 رتبه B (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 60 تا 75 )
کلیدواژه ها: کیفیت گزارشگری مالی استراتژی کسب و کار سهامداران نهادی کوتاه مدت اطلاعات بهبود کیفیت گزارشگری مالی مدیران
-
9.
مدیریت سود، استراتژی کسبوکار و ریسک ورشکستگی
نویسنده : فیل سرائی، مهدی ؛ شورورزی، محمدرضا ؛ زنگنه، مهدی ؛
مجله : تحلیل بازار سرمایه » پاییز 1400 - شماره 2 (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها: مدیریت سود استراتژی کسب و کار ریسک ورشکستگی استراتژی رهبری هزینه استراتژی تمایز محصول
-
10.
نقش تعدیلگر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکتها
نویسنده : اسدی، لیلا ؛ جرجرزاده، علیرضا ؛ کعب عمیر، احمد ؛ نویسنده مسئول : واعظ، سید علی ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 167 تا 205 )
کلیدواژه ها: مسئولیتپذیری اجتماعی ارزش افزوده اقتصادی ارزش افزوده بازار استراتژی کسب وکار
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (10 مقاله)
- علمی-پژوهشی (9 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- B (2 مقاله)