کلیدواژه انگیزههای خرید / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛ نویسنده : شادبهر، امیر حسین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 207 تا 229 )
کلیدواژه ها:انگیزههای خریددلبستگی مشتریانارزشهای ادراک شده مشتریانچسبندگی مشتریانمشتریمشتریانفروشگاه اینترنتی دیجی کالاارزش ادراکشده مشتریلذت جویانه
-
2.
نویسنده : خلیلی پالندی، فرشته ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده مسئول : کردنايیج، اسدالله ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 1 ISC (19 صفحه - از 117 تا 135 )
کلیدواژه ها:انگیزههای خریدانگیزههای خرید لذتگراییانگیزههای خرید مطلوبیتگراییمرور نظاممند
-
3.
نویسنده : چشمه خاور، عبداله ؛ نویسنده مسئول : بخشنده، قاسم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 22 تا 38 )
کلیدواژه ها:فشار زمانیفعالیت های تجاریانگیزههای خریدقصد خرید ناگهانیمسافرانخرید ناگهانی
-
4.
نویسنده : بخشی، میلاد ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛ زابلی، روح الله ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:پژوهش های جامعه شناسی معاصر»پاییز و زمستان 1399 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 277 تا 307 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیکالاهای سوپرمارکتیانگیزههای لذتگرایانهکالاهای سودجویانهانگیزههای خرید
-
5.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بنی کمالی، سهند ؛ منادی، هدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1391 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 91 تا 116 )
کلیدواژه ها:رفتار انتخاب مسیرانگیزه های خریدبازار تاریخی تبریزگردشگرمدل لوجیت چندگانهگردشگرانبازارپیوندمغازههاسفر
-
6.
نویسنده : اسماعیل پور، حسن ؛ گلدوزیان، امیر ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1390، سال سوم - شماره 9 (38 صفحه - از 100 تا 137 )
کلیدواژه ها:خرید اینترنتیخرید آنلاینانگیزههای خریدانگیزه فایده طلبانهانگیزه لذت جویانه