کلیدواژه فروشگاه اینترنتی دیجی کالا / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : خسروی لقب، زهره ؛ نویسنده : سیاوشی، رضا ؛ بصیر، لیلا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:رفتار خرید مصرف کنندهبازاریابی دیجیتالفروشگاه اینترنتی دیجی کالامشتریمشتریان
-
2.
نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛ نویسنده : شادبهر، امیر حسین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 207 تا 229 )
کلیدواژه ها:انگیزههای خریددلبستگی مشتریانارزشهای ادراک شده مشتریانچسبندگی مشتریانمشتریمشتریانفروشگاه اینترنتی دیجی کالاارزش ادراکشده مشتریلذت جویانه
-
3.
نویسنده : رضاییان، محیا ؛ نویسنده مسئول : عسگری، محمد هادی ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 1 (16 صفحه - از 85 تا 100 )
کلیدواژه ها:هویت برندبازاریابی اخلاقیارزش ویژه مارک تجاریقصد خرید مجدد مصرف کنندهقصد خرید مجددقصد خرید مجدد مشتریانمشتریمشتریانفروشگاه اینترنتی دیجی کالا
-
4.
نویسنده مسئول : هنری پور، محمد ؛ نویسنده : تاجفر، امیرهوشنگ ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری رتبه ملی (9 صفحه - از 759 تا 767 )
کلیدواژه ها:قصد خریدلذت درک شدهنگرش برندفروشگاه اینترنتی دیجی کالاارائه آنلاین محصولاتاطلاع رسانی موثر
-
5.
نویسنده : طحان طرقی، فرحناز ؛ قاسمی اقدمی، دکتر مرتضی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (16 صفحه - از 611 تا 626 )
کلیدواژه ها:تصویر برند افزایش خرید قصد خرید مجدد فروشگاه اینترنتی دیجیکالا
-
6.
نویسنده : زمانیان، علی ؛ علی پور درویش، زهرا ؛ عابدی، احسان ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»زمستان 1397 - شماره 4 (13 صفحه - از 30 تا 42 )
کلیدواژه ها:مصرف کنندهامیدارزش برندفروشگاه اینترنتی دیجی کالامشتریامید مصرفکنندهارزشرضایتمشتریانمحصولات
-
7.
نویسنده : محمدی، محمود ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 رتبه C (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 65 تا 76 )
کلیدواژه ها:جذب و نگهداریبازینماییفروشگاه اینترنتی دیجی کالا