بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : روستاخیز، بهروز ؛ نویسنده : کاظمی، سمیه ؛ آذرشب، عطیه ؛
(31 صفحه - از 1 تا 31 )
کلیدواژه ها:سیاستگذاری فرهنگیبازاریابی فرهنگیآمیختۀ بازاریابی صنایع خلاق فرهنگیلباس سنتی ایرانیبازتولید لباس سنتیبازاریابیمصرفکنندهبازارپوشاکمدفرهنگیتولیدمحصولات
-
نویسنده : کوهزادی، فواد ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ علوی متین، یعقوب ؛ نویسنده مسئول : قره بیگلو، حسین ؛
(23 صفحه - از 32 تا 54 )
کلیدواژه ها:روش دلفیفرا ترکیبتجزیه و تحلیل رفتار مشتریانبانک های غرب کشورمشتریمشتریانرفتار مشتریاطلاعاتکلانالگوریتممدلبازار
-
نویسنده مسئول : صادق وزیری، فراز ؛ نویسنده : شجاع، علی ؛ زراوندی، حامد ؛
(20 صفحه - از 55 تا 74 )
کلیدواژه ها:تحریم برندتخلفات اخلاقی برنداحساس تنفر درک شدهاحساس خیانت درک شدهتولید محتوا توسط کاربرتنفرمصرفکنندهپژوهشتحریماحساس
-
نویسنده : اخلاقی، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ روستا، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : عسکری، احمد ؛
(17 صفحه - از 75 تا 91 )
کلیدواژه ها:توسعه برندمدیریت برنداستراتژیهای بازاریابیو تئوری داده بنیادتوسعهاستراتژیبازارمحصولاتمصرفکنندگانبازاریابیمدیریتکدگذاریمصاحبه
-
نویسنده مسئول : محمدی، سردار ؛ نویسنده : قبادی، ایوب ؛
(21 صفحه - از 92 تا 112 )
کلیدواژه ها:تماشاگران فوتبالکیفیت ادراک شدههیجانات مثبت و منفیحضور مجددرضایت از رویدادتماشاگرانتماهیجاناتفوتبالرضایتکیفیتتیمهواداران
-
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
نویسنده : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ نویسنده مسئول : سعیدی، پرویز ؛
(21 صفحه - از 113 تا 133 )
کلیدواژه ها:رسانه اجتماعیبازاریابی تاثیرگذارتاثیرگذاررسانه اجتماعیمحصول داخلیبازاریابی دیجیتالپژوهشمدیرتأثیرمصاحبهتأثیرگذاران رسانههای اجتماعیمصرفکنندگان
-
نویسنده مسئول : موسوی، سید نجم الدین ؛ نویسنده : زرنگاریان، یوسف ؛ مومنی مفرد، معصومه ؛ تقی پور، صابر ؛
(24 صفحه - از 134 تا 157 )
کلیدواژه ها:برندصنعت مواد غذاییادراک مصرفکنندهبرندهای گورستانیگروه شرکتهای نوشیدنیشناساییمحصولاتمدیرانبازارمدیریتمصرفکنندهتولیدمصاحبه
-
نویسنده : امیری سردری، زهره ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛ نویسنده مسئول : تباوار، علی اصغر ؛
(24 صفحه - از 158 تا 181 )
کلیدواژه ها:فرش دستبافمعادلات ساختاریفرش ایرانیگروندد تئوریبازایابی محتواییمحتوابازاربازاریابی محتواییمشتری
-
ارزیابی استراتژیهای تحقیق و توسعه با در نظرگرفتن رضایت مشتری (مطالعه موردی: صنایع باتریسازی خودرو)
نویسنده : لطیفیان، مسعود ؛ توکلی مقدم، رضا ؛ نویسنده مسئول : کرامتی، محمد علی ؛
(25 صفحه - از 182 تا 206 )
کلیدواژه ها:تصمیمگیری چند معیارهاستراتژی تحقیق و توسعهبهترین- بدترین فازیتحلیل رابطه خاکستری فازی مثلثی با ارزش بازه اییاستراتژیتحقیق و توسعهمشتریفازیاوزانارزیابی استراتژی
-
نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛ نویسنده : شادبهر، امیر حسین ؛
(23 صفحه - از 207 تا 229 )
کلیدواژه ها:دلبستگی مشتریانارزشهای ادراک شده مشتریانچسبندگی مشتریانانگیزههای خریدمشتریمشتریانفروشگاه اینترنتی دیجی کالاارزش ادراکشده مشتریلذت جویانه