کلیدواژه بازاریابی بین المللی / (15 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : ایلخانی زاده، شیدا ؛ تیموری، نازنین ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (26 صفحه - از 1772 تا 1797 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبرندبرندسازیبازاریابی بینالمللیموفقیت بازاریابی بین المللیشرکت ورزیران
-
12.
نویسنده : نعمتیان، محمود ؛ نشاطی، فرزانه ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4 (7 صفحه - از 50 تا 56 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاقتصاد مقاومتیبازاریابی بین المللیاقتصادجمهوری اسلامی ایرانتحقق اقتصاد مقاومتیتعاملسیاسیتولید
-
13.
نویسنده : پرند، فرهاد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1392 - شماره 60 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 77 تا 91 )
کلیدواژه ها:ایرانآسیای مرکزیاقتصاد جهانیترانزیتبازاریابی بین المللیبازرگانی بین المللی
-
14.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جعفری، حسین ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1391 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها:صادراتبازار هدفبازاریابی بین المللیفرایند بین المللی شدنانتخاب بازار بین المللی
-
15.
نویسنده : رضوانی، حمید رضا ؛ گل علیزاده، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 193 تا 218 )
کلیدواژه ها:نقاط مرجع استراتژیکاستراتژی های بین المللیبازاریابی بین المللیکانون توجهتمایل به کنترلاستراتژیصادراتعدم قطعیتاستراتژی ورود به بازار خارجی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (4 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)