موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 11 |
میان رشته ای 2 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 14 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 6 |
علمی-پژوهشی 3 |
الف 2 |
-
1.
نویسنده مسئول : حجازی، سیدرضا ؛ نویسنده : سیدامیری، نادر ؛ شکوهی بیدهندی، محمدسجاد ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»بهار 1402 - شماره 5 (29 صفحه - از 3 تا 31 )
کلیدواژه ها:بقاخدمات مالی دیجیتالرسانه مالیمدل فرایندی تجویزیفینتکطراحیهـااستارتاپفازمدل فرایندی
-
2.
نویسنده : بهمن میرزا، محبوبه ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛ نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»زمستان 1401 - شماره 4 (29 صفحه - از 418 تا 446 )
کلیدواژه ها:روابط فرااجتماعیچارچوب TCM-ADOبیبلیومتریکبازاریابی تاثیرگذاراجتماعیشناساییهـاتعامل فرااجتماعی و روابط فرااجتماعی
-
3.
نویسنده : زمان فشمی، رحیمه ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سیدامیری، نادر ؛ احدی، پری ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 571 تا 599 )
کلیدواژه ها:بیبلیومتریکبازاریابی محتوای دیجیتالچارچوب TCM-ADOدرگیرسازی مصرفکننده با برندشناساییکاربرپژوهش
-
4.
نویسنده : ناظمی، آسیه ؛ سیدامیری، نادر ؛ نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»زمستان 1401 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 712 تا 722 )
کلیدواژه ها:اکوسیستم خدماتمرور کتابشناختینرمافزار بیب اکسلچارچوب مفهومیپژوهشارایه
-
5.
نویسنده : قائدی، عادل ؛ فرودی، پانته آ ؛ نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 110 تا 136 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتنگرش به تبلیغبازاریابی چند حسیخرده فروشیهای آنلاینتبلیغاتحسبازاریابینگرش مصرفکننده به تبلیغمحصولبازاریابی چندحسی
-
6.
نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛ نویسنده : عبدالمحمد سقا، معین ؛ فرودی، پانته آ ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:بیناییبازاریابی حسیبویاییتصویرسازی رایحهتجربۀ حسیرنگ پسزمینهحسیرنگتصویرسازی
-
7.
نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛ نویسنده : جلالی، محمد ؛ غمخوار، ساره ؛ داوری، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 633 تا 654 )
کلیدواژه ها:هویت اجتماعیاعتماد به برندوفاداری برندتعهد به جامعهعلاقه به برندمشتریعلاقهوابستگیخودبیانگریوفاداریبرنـدبـه
-
8.
نویسنده مسئول : رضوانی، مهران ؛ نویسنده : سیدامیری، نادر ؛ میرزایی، بهنام ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1399، سال دوازدهم - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 211 تا 238 )
کلیدواژه ها:بازاریابی کلامی الکترونیکاستارتاپ های گردشگرینوآوری فرایند خدماتنوآوری سیستم های فناورانهخلق ارزش مشترک
-
9.
نویسنده : ساکی فرد، مهدی ؛ خاوری، فرزانه ؛ نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 143 تا 158 )
کلیدواژه ها:قیمتگذاریبازاریابی عصبیمحرّکهای بازاریابیمدل(مانکن)رفتار خرید مصرفکننده