موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 8 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 10 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
ب 3 |
الف 2 |
-
1.
شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک
نویسنده : بهمن میرزا، محبوبه ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛ نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛
مجله : بررسی های مدیریت رسانه » زمستان 1401 - شماره 4 (29 صفحه - از 418 تا 446 )
کلیدواژه ها: بیبلیومتریک بازاریابی تاثیرگذار روابط فرااجتماعی چارچوب TCM-ADO اجتماعی شناسایی هـا تعامل فرااجتماعی و روابط فرااجتماعی
-
2.
شناسایی عوامل موثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرفکننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک
نویسنده : زمان فشمی، رحیمه ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سیدامیری، نادر ؛ احدی، پری ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 571 تا 599 )
کلیدواژه ها: چارچوب TCM-ADO درگیرسازی مصرفکننده با برند بیبلیومتریک بازاریابی محتوای دیجیتال شناسایی کاربر پژوهش
-
3.
بازاریابی و حواس: تاثیر محرکهای حسی رایحه و رنگ بر تجربیات حسی مشتریان خردهفروشیهای آنلاین مواد غذایی
نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛ نویسنده : عبدالمحمد سقا، معین ؛ فرودی، پانته آ ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » بهار 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها: بینایی بازاریابی حسی بویایی رنگ پسزمینه تصویرسازی رایحه تجربۀ حسی
-
4.
بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبههای ارتباطی و دستهبندی محصول بر وفاداری به برند
نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛ نویسنده : جلالی، محمد ؛ غمخوار، ساره ؛ داوری، علی ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 633 تا 654 )
کلیدواژه ها: هویت اجتماعی اعتماد به برند وفاداری برند علاقه به برند تعهد به جامعه مشتری علاقه وابستگی خودبیانگری وفاداری برنـد بـه
-
5.
شناسایی تاثیر بازاریابی کلامی الکترونیک در شبکههای اجتماعی بر خلق ارزش مشترک(مورد مطالعه: صنعت استارتاپهای گردشگری)
نویسنده مسئول : رضوانی، مهران ؛ نویسنده : سیدامیری، نادر ؛ میرزایی، بهنام ؛
مجله : پژوهشنامهی مدیریت اجرایی » نیمهی اول 1399، سال دوازدهم - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 211 تا 238 )
کلیدواژه ها: بازاریابی کلامی الکترونیک استارتاپ های گردشگری نوآوری فرایند خدمات نوآوری سیستم های فناورانه خلق ارزش مشترک
-
6.
تاثیر شایستگی تجاری سازی فناوری بر مزیّت رقابتی: نقش تعدیلگر متغیر بازارگرایی
نویسنده : سیدامیری، نادر ؛ هندیجانی فرد، مرتضی ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » بهار 1396 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 59 تا 74 )
کلیدواژه ها: بازارگرایی مزیّت رقابتی شایستگی تجاریسازی فناوری مزیّت هزینه مزیّت تمایز
-
7.
تاثیر تصویر کشور مبدا و تلاشهای بازاریابی در ارزش ویژه خردهفروشی برند
نویسنده : کاملی، علیرضا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ سیدامیری، نادر ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » زمستان 1394 - شماره 57 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 79 تا 96 )
کلیدواژه ها: بازاریابی خردهفروشی ارزش ویژه برند تصویر محصول
-
8.
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی زنان در شهر ایلام با توجه به نقش میانجی نوآوری
نویسنده : سیدامیری، نادر ؛ کاملی، علی رضا ؛ مرادی، سمیه ؛ واشقانی فراهانی، هادی ؛
مجله : مدیریت سرمایه اجتماعی » پاییز 1394، دوره دوم - شماره 3 ISC (20 صفحه - از 415 تا 434 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی نوآوری سرمایه اجتماعی مدل
-
9.
بازاریابی کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت فناوری اطلاعات با رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ مقیمی، سید محمد ؛ سیدامیری، نادر ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 101 تا 125 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی بازاریابی کارآفرینانه روش نظریة زمینه ای کلاسیک کسب-وکارهای کوچک و متوسط بازاریابی بازار کسب و کارهای کوچک بازاریابی کارآفرینی کدگذاری صنعت
-
10.
بررسی الگویی برای تعیین ساختار سرمایه در کسب و کارهای خانوادگی ( مطالعه موردی: صنعت نساجی و نفت )
نویسنده : سیدامیری، نادر ؛ تهرانی، رضا ؛ ترجمان، وینا ؛
مجله : توسعه کارآفرینی » بهار 1388 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 159 تا 190 )
کلیدواژه ها: تامین مالی ساختار سرمایه کار آفرینی کسب و کار خانوادگی