کلیدواژه تعهد مشتریان / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : خداداد کاشی، شعله ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1398 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 15 تا 24 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداریعدالت درک شدهتعهد مشتریانباشگاه های الزهرا
-
2.
نویسنده : شجاعی، کرم اله ؛ همراهی، مهرداد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 15 (22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهشهر شیرازبانک قوامینتعهد مشتریان