کلیدواژه موفقیت توسعه محصول جدید / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : محمودی، سیده آسیه ؛ بهشتی روی، سیدعبدالحمید ؛ گرجی زاده، داود ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 29 (14 صفحه - از 115 تا 128 )
کلیدواژه ها:ساختار سازمانیموفقیت توسعه محصول جدیدهم سویی استراتژیکاطلاعاتهمسویی استراتژیفناوری
-
2.
نویسنده : تاجیک، هادی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1400، دوره هفتم - شماره 3 (11 صفحه - از 133 تا 143 )
کلیدواژه ها:مدل پارادایمیرابطه مشتریمحصولات و خدمات جدیدتوسعه محصول جدیدپژوهشموفقیت توسعه محصول جدیدبازارمدیریت
-
3.
نویسنده : تقی زاده، آرزو ؛ نویسنده مسئول : کریمی، آصف ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1398، سال چهاردهم- شماره 45 رتبه C (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 13 تا 28 )
کلیدواژه ها:نوآوری بازموفقیت توسعه محصول جدیداکتشاف درونیاکتشاف بیرونیبهرهبرداری درونیبهرهبرداری بیرونی
-
4.
نویسنده : سلطانی فسقندیس، غلامرضا ؛ پویا، علی رضا ؛ کاظمی، مصطفی ؛ ناجی عظیمی، زهرا ؛
مجله:مدیریت بهره وری»تابستان 1395 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 127 تا 156 )
کلیدواژه ها:شبکه عصبی مصنوعیتحلیل عاملیموفقیت توسعه محصول جدیدتوسعه محصول جدیدصنایعبازار
-
5.
نویسنده : محمدکاظمی، رضا ؛ خوانساری شامخ، ندا ؛ حسین پور، داوود ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»اسفند 1394 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 17 تا 36 )
کلیدواژه ها:عوامل حیاتی موفقیتتوسعه محصول جدیدصنعت پوشاک ورزشیموفقیت توسعه محصول جدید
-
6.
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ طالعی فر، رضا ؛ حاتمی نسب، حسن ؛ محمدی، فرهنگ ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 101 تا 126 )
کلیدواژه ها:عوامل حیاتی موفقیتتوسعه محصول جدیدشرکت های کوچک و متوسطصنایع غذایی و آشامیدنی استان فارسدیدگاه مدیران SMEsفرآیند توسعه محصول جدیدمدیرانموفقیت توسعه محصول جدیدNPDبازاراطلاعاتصنایع کوچک و متوسط
-
7.
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ طالعی فر، رضا ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1389 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 53 تا 70 )
کلیدواژه ها:توسعه محصول جدیدشرکت های کوچک و متوسطدیدگاه مدیرانعوامل موثر بر موفقیتموفقیت توسعه محصول جدیدبنگاههای کوچک و متوسطفرآیند توسعه محصول جدیدمدیرانپرسشنامه