کلیدواژه شکستخدمات / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : عزیزی، شهریار ؛ نویسنده : آداک، شبنم ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1400 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:شکست خدماتبازیابی خدماتراهبرد بازیابیارتباط با مشتریرفتار پس از خرید مشتریبازیابیمشتریراهبرد بازیابیرضایت مشتریمشتریانبازیـابی
-
2.
نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛ نویسنده : پوررضا، حامد ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»تیر 1399 - شماره 23 (8 صفحه - از 1 تا 8 )
کلیدواژه ها:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریوفاداری شناختیفعالیت های احیاشکست خدمات
-
3.
نویسنده : ترکزاده ماهانی، علی ؛
مجله:پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی»بهار 1399، سال چهارم - شماره 1 (6 صفحه - از 1 تا 6 )
کلیدواژه ها:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریوفاداری شناختیشکست خدماتفعالیتهای احیاء
-
4.
نویسنده : علیزاده ثانی، محسن ؛ انوری، فریده ؛ جمالی، فاطمه ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1398 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 133 تا 146 )
کلیدواژه ها:شایستگیگردشگررفتار مقابلهایشکستخدمات
-
5.
نویسنده : سلیمانی شیجانی، سجاد ؛ نویسنده مسئول : دل افروز، نرگس ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 رتبه A (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 57 تا 65 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتبار برندشکایت مشتریشکست خدمات