کلیدواژه بازیابی خدمات / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : کشفی، پرویز ؛ نویسنده : حسنقلی پوریاسوری، طهومرث ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1403، دوره چهاردهم - شماره 53 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 129 تا 153 )
کلیدواژه ها:بازار صنعتیبازیابی خدماتشکست خدمات صنعتیرفتار مصرفکننده.
-
2.
نویسنده : فردوسی، شهرام ؛ عزیزی، شهریار ؛ حاجی پور، بهمن ؛ امیرخانی، طیبه ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1402 - شماره 72 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 31 تا 61 )
کلیدواژه ها:بازیابی خدماتاستراتژیهای بازیابی خدماتفراترکیب. نظریه فرهنگ مصرف کننده
-
3.
نویسنده : شادمهری، علی ؛ نویسنده مسئول : مصلح، مریم ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (15 صفحه - از 93 تا 107 )
کلیدواژه ها:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریمشترریبازیابی خدمات
-
4.
نویسنده مسئول : آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 148 تا 168 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعدالت ادراک شدهبازیابی خدماتمشتریان بانک
-
5.
نویسنده مسئول : عزیزی، شهریار ؛ نویسنده : آداک، شبنم ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1400 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:راهبرد بازیابیارتباط با مشتریشکست خدماتبازیابی خدماترفتار پس از خرید مشتریبازیابیمشتریراهبرد بازیابیرضایت مشتریمشتریانبازیـابی
-
6.
نویسنده مسئول : شمس، غزال ؛ نویسنده : دلوی، محمدرضا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 رتبه A (دانشگاه آزاد (8 صفحه - از 53 تا 60 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریبهبود خدماتبازیابی خدمات