کلیدواژه ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺧﺪﻣﺎت / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شفیعی نیکابادی، محسن ؛ مزروعی، سمانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (12 صفحه - از 56 تا 67 )
کلیدواژه ها:عملکرد خدماتسرمایه فکری سبزقابلیت های استراتژیک نیروی انسانیدانشگاه و نهادهای آموزشیاستراتژیکمدیرانکارکنان
-
2.
نویسنده : ستاره آسمان، سحر ؛ صداقت، سیدجواد ؛ علیزاده راد، رضا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (22 صفحه - از 43 تا 64 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهانمشارکت مشتریعملکرد خدماتخدمات دریافت شده
-
3.
نویسنده : خدادادی، محمدرضا ؛ امینی، وحید ؛ الوندی، زهرا ؛
مجله:پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی»پاییز 1401، سال ششم - شماره 3 (14 صفحه - از 61 تا 74 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریشرکت های بیمهعملکرد خدماتدانش مدیر فروشارتقا برند عملکرد کارکنان قدیمی
-
4.
نویسنده : محمدی، سارا ؛ پورزارع، هدی ؛ ظفرپور امیرآباد، جابر ؛ باقری، مژگان السادات ؛
مجله:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»تابستان 1397 - شماره 24 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 37 تا 58 )
کلیدواژه ها:تسهیم دانشحافظه سازمانیتحلیل چند سطحیعملکرد خدمات
-
5.
نویسنده : یزدانشناس، مهدی ؛ ادیبپور، محمدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1396 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 83 تا 113 )
کلیدواژه ها:تبادل دانشرهبری توانمندسازﺗﺤﻘﻖ ﻗﺮاردادﻫﺎی روانﺷﻨﺎﺧﺘﯽﻋﻤﻠﮑﺮد ﺧﺪﻣﺎتکارکنانتوانمندسازتحقق قراردادهای روانشناختیکارکنان هتلمدیران