زمستان 1392 - شماره 93 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم)
-
بررسی مبنای فلسفه ی نظریه ی رسانه ی شوروی با تأکید بر آرای مارکس
نویسنده : فرقانی، محمد مهدی ؛ عزیزی، حمید ؛ عزیزی، فرید ؛
(22 صفحه - از 5 تا 26 )
کلیدواژه ها: خودآگاهی دیالکتیک فلسفه رسانه نظریه رسانههای شوروی
-
رابطه ی یادگیری سازمانی با مدیریت زمان در سازمان های رسانه ای؛ مطالعه ای در خبرگزاری مهر
نویسنده : بروجردی علوی، مهدخت ؛ قمصریان، مهدی ؛
(20 صفحه - از 27 تا 46 )
کلیدواژه ها: مدیریت زمان یادگیری سازمانی خبرگزاری مهر
-
جهانی شدن، ملاحظات و فرصت ها
نویسنده : داد گران، سید محمد ؛ اسدی، ناصر ؛
(20 صفحه - از 47 تا 66 )
کلیدواژه ها: توسعه جهانیشدن فناوری ارتباطات صنعت گردشگری جهانیشدن و سیاست جهانیشدن و اقتصاد
-
زبان، فناوری ها و هویت ملی
نویسنده : علی آبادی، گیتا ؛
(18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها: قدرت زبان گفتمان هویت و اینترنت
-
بررسی تطبیقی تفکرات حاکم بر اداره ی رسانه ها در شبکه ی خبر جمهوری اسلامی ایران و تی آرتی ترکیه تحلیل محتوای اخبار خارجی شبکه ی خبر و تی آرتی
نویسنده : نقیب السادات، سید رضا ؛ افقهی، اسماعیل ؛
(18 صفحه - از 85 تا 102 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا نظریه هنجاری شبکه خبر تیآرتی ترکیه نظامهای ادارة رسانهها
-
تلویزیون های ماهواره ای و نگرش دختران به روابط پیش از ازدواج
نویسنده : تاج بخش، غلامرضا ؛ دانش فر، محمد ؛
(14 صفحه - از 103 تا 116 )
کلیدواژه ها: رسانه نگرش روابط پیش از ازدواج ماهواره دگرگونی ارزشی
-
بررسی نگرش خبرنگاران رسانه های آن لاین نسبت به کارکردهای خبری شبکه های اجتماعی
نویسنده : امامی رودسری، حسین ؛ عسگری، فیروزه ؛
(12 صفحه - از 117 تا 128 )
کلیدواژه ها: رسانههای آنلاین کارکردهای خبری رسانههای اجتماعی و شبکههای اجتماعی نگرش