کلیدواژه مدیریت دانش مشتریان / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اسکندری، زهرا ؛
مجله:مدیریت دانش و نوآوری دانا»دی 1401 - شماره 17 (4 صفحه - از 21 تا 24 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمشتریمشتریاناطلاعاتمدیریت دانش مشتریان
-
2.
نویسنده : سپهری، احمد ؛
مجله:مدیریت دانش و نوآوری دانا»اردیبهشت 1401 - شماره 13 (4 صفحه - از 55 تا 58 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مشتریمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریمشـتریاطلاعاتمـدیریت دانـش مشـتریمدیریت دانش مشتریان
-
3.
نویسنده مسئول : اخوان، مریم ؛ نویسنده : خواجه علی، احسان ؛
مجله:مدیریت دانش سازمانی»تابستان 1400 - شماره 13 ISC (35 صفحه - از 31 تا 65 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریتحلیل چندسطحیرسانههای اجتماعی و مدیریت دانش مشتریانمدیریت دانش مشتریمشتریمشتریاناطلاعاترسانههای اجتماعیمدیریت دانش مشتریانسازمان
-
4.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ شیرازی، بهناز ؛ حسینی دلویی، مسعود ؛
مجله:شباک»شهریور 1395 - شماره 13/1 ISC (12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشاشتراک و توزیع دانشبکارگیری دانشمدیریت روابط مشتریانشناسایی و اکتساب دانشنگهداری و توسعه دانشمشتریمدیریت دانش مشتریمدیریت روابط با مشتریاطلاعاترضایت مشتری
-
5.
نویسنده : محب، جواد ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (22 صفحه - از 1023 تا 1044 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مشتریان همکاری مشتریان نتایج بازاریابی ظرفیت نوآوری 5 فرایند نوآوری