کلیدواژه مدیریت روابط با مشتریان / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : غضنفری، مهدی ؛ جان نثار احمدی، هدی ؛ نویسنده مسئول : شمس، امیر ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»بهار 1402،سال سوم - شماره 8 (16 صفحه - از 52 تا 67 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیکیفیت زندگی کاریمدیریت روابط با مشتریانسازمان تامین اجتماعی
-
2.
نویسنده : نصیری، محمد ؛ آخوندزاده نوقابی، الهام ؛ مینایی بیدگلی، بهروز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 231 تا 251 )
کلیدواژه ها:مدیریت روابط با مشتریانخدمات پس از فروششاخص رضایت مشتریقوانین انجمنیمشتریمشتریرضایترضایترضایت مشتریرضایت مشتریمشتریانمشتریان
-
3.
نویسنده : باقری، مصباح الهدی ؛ امیدی کیا، کامران ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1386 - شماره 2 ISC (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:مدیریت روابط با مشتریانبازاریابی رابطهایمدیریت الکترونیکی روابط با مشتریانصنعت لیزینگاطلاعاتمدیریتمدیریت روابط با مشتریلیزینگوبسایتاینترنت