کلیدواژه برند مصرفکننده / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی رابطه بین شناسایی برند مصرف کننده و وفاداری به برند در اجتماع برند (مطالعه موردی برند سامسونگ)
نویسنده : ترکمندی، حدیث ؛ سرحدی، ساینا ؛ نویسنده مسئول : بلوچ، محمود ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 15 (18 صفحه - از 20 تا 37 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداجتماع برندبرند مصرف کنندهاطلاعاتمشتریمصرفکنندهاجتماعیوفاداریمشتریانمحصول
-
2.
نویسنده مسئول : محمدی، اسفندیار ؛ نویسنده : کاظمی راشنانی، حدیثه ؛ محمدی، اسما ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 911 تا 928 )
کلیدواژه ها:خجالت از برندبرند مصرفکنندهبرندخجالتمصرفکنندهمصاحبهپژوهشکدگذاریمحصولاحساساجتماعی