کلیدواژه اجتماع برند / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی رابطه بین شناسایی برند مصرف کننده و وفاداری به برند در اجتماع برند (مطالعه موردی برند سامسونگ)
نویسنده : ترکمندی، حدیث ؛ سرحدی، ساینا ؛ نویسنده مسئول : بلوچ، محمود ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 15 (18 صفحه - از 20 تا 37 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداجتماع برندبرند مصرف کنندهاطلاعاتمشتریمصرفکنندهاجتماعیوفاداریمشتریانمحصول
-
2.
نویسنده : راموز، نجمه ؛ نویسنده مسئول : طاهری، نجمه ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 1 (18 صفحه - از 334 تا 351 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندمالکیت روانی برنداجتماع برندعجین شدن مشتریان
-
3.
نویسنده مسئول : مازیاری، محمد ؛ نویسنده : حمیدی، مهرزاد ؛ خبیری، محمد ؛ علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1399 - شماره 22 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:تماشاگران فوتبالمصرف رسانهاجتماع برندحضور در ورزشگاهریسک ادراکشده
-
4.
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : شایسته، حسین ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (47 صفحه - از 166 تا 212 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجدداجتماع برندتعلق به برندتوصیه برند به سایرینبرنـدهـابرنــدبـههــامشـتریتعهـد بـه برنـدبــر
-
5.
نویسنده : عربلوی مقدم، سعید ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقازاده، هاشم ؛ زندی پور، طیبه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 529 تا 546 )
کلیدواژه ها:مطالعه موردیشبکههای اجتماعیاینستاگراماجتماع برندرابطه مصرفکننده ـ برندمصرفکنندگاناجتماعیرابطهشناساییشبکه اجتماعی اینستاگرامپژوهش
-
6.
نویسنده : عباداتی، نرجس ؛ ساروخانی، باقر ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛
مجله:راهبرد اجتماعی فرهنگی»تابستان 1397 - شماره 27 رتبه د (وزارت علوم (20 صفحه - از 261 تا 280 )
کلیدواژه ها:نظام پیشنهاداتعملکرد برندرسانههای اجتماعیاجتماع برند
-
7.
نویسنده : عباداتی، نرجس ؛ ساروخانی، باقر ؛ فرهنگی، علیاکبر ؛
مجله:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1396 - شماره 46 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 114 تا 131 )
کلیدواژه ها:عملکرد برنداجتماع برندشهروندان سایبری
-
8.
نویسنده : عباداتی، نرجس ؛ ساروخانی، باقر ؛ فرهنگی، علیاکبر ؛
مجله:پژوهش اجتماعی»زمستان 1395 - شماره 33 (32 صفحه - از 19 تا 50 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیارزش ویژه برندعملکرد برنداجتماع برندمدلمشتریارزش ویژهاجتماع برند آنلاینفرضیهتعدیلرسانههای اجتماعی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- د (1 مقاله)