کلیدواژه رضایت بیمار / (21 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زینالی، طاهره ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی رتبه ملی (11 صفحه - از 15 تا 25 )
کلیدواژه ها:مسئولیت مدنیرضایت بیمارمسئولیت مدنی پزشکعمل درمانی
-
2.
نویسنده : زینالی، طاهره ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی رتبه ملی (12 صفحه - از 44 تا 55 )
کلیدواژه ها:مسئولیت مدنیرضایت بیمارمسئولیت مدنی پزشکعمل درمانی
-
3.
نویسنده مسئول : عزیزی، شهریار ؛ نویسنده : ملول، پوریا ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 197 تا 210 )
کلیدواژه ها:رضایت بیمارشکست خدمتاستراتژیهای بازیابی شکستصنعت سلامتبازیابیشکستمشتریرضایت مشتریرضایتبیمارخدمت
-
4.
نویسنده : دلشاد غلامي، غلامرضا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان1400، دوره جدید - شماره 48 (16 صفحه - از 11 تا 26 )
کلیدواژه ها:اعتمادکیفیت ادراک شدهرضایت مندیویژگی های بیمارانویژگی های بیمارستانبیمارانبیمارستانرضایتمشتریخدماتکیفیت خدماترضایت بیماررضایت مشتری
-
5.
نویسنده : بهنام، فاطمه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (12 صفحه - از 249 تا 260 )
کلیدواژه ها:رضایت بیمارمسئولیت پزشککادر درمانتحصیل برائت تقصیر
-
6.
نویسنده مسئول : آقایی، اصغر ؛ نویسنده : طاهری، حسین ؛ کریمی، قدرت اله ؛
مجله:طب انتظامی»زمستان 1398، سال نهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (7 صفحه - از 28 تا 34 )
کلیدواژه ها:بیمارانرضایت بیماروضعیت تغذیهطبخسیستم های توزیع بیمارستان
-
7.
نویسنده : فقیه دینوری، دکتر مسعود ؛ چمن گرد، ناصر ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1398، دوره دوم - شماره 11 (15 صفحه - از 61 تا 75 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات""تعرفه های درمانی"" رضایت بیمار"" اعتماد ""پاسخگوییبیمارانبیمارستانرضایتدرمانیدانشگاه علوم پزشکی تبریزرضایت بیماران
-
8.
نویسنده : اکبريان بافقي، محمد جواد ؛ الهدادي خرم آباد، کبري ؛ ميرزاده معمولاني، مريم ؛ جعفري، نسرين ؛ نویسنده مسئول : اميدي مامو، پيمان ؛
مجله:مطالعات علوم اسلامی انسانی»بهار 1398 - شماره 17 (10 صفحه - از 30 تا 39 )
کلیدواژه ها:رضایت بیمارطرح تحول نظام سلامتبیمارستان پاستور بم
-
9.
نویسنده : مفتون، فرزانه ؛ موسوی، بتول ؛ سروش، محمدرضا ؛ محمد، کاظم ؛ رحیم پور، داوود ؛ خوبیاریان، علی ؛
مجله:طب جانباز»پاییز 1396 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (5 صفحه - از 212 تا 216 )
کلیدواژه ها:بیمارستانرضایت بیماربستریجانبازانهزینههای مراقبتهای بهداشتی
-
10.
نویسنده : شریفی، میثم ؛ بزمی، شبنم ؛
مجله:پژوهنده»مهر و آبان 1395 - شماره 112 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (5 صفحه - از 219 تا 223 )
کلیدواژه ها:رضایت بیماررضایت آگاهانهرازداریحقوق بیمار
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (10 مقاله)
- ب (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (2 مقاله)
- همایش بین المللی (1 مقاله)