کلیدواژه cognitive engagement / (18 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : رمضانی، ملیحه ؛ خامسان، احمد ؛
مجله:اندازه گیری تربیتی»پاییز 1396 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 185 تا 204 )
کلیدواژه ها:درگیری شناختیدرگیری تحصیلیدرگیری رفتاریدرگیری عاطفیدرگیری عاملی
-
12.
نویسنده : شیوندی، کامران ؛ درتاج، فریبرز ؛ فرخی، نور علی ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛
مجله:فرهنگ مشاوره و روان درمانی»تابستان 1396 - شماره 30 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیارزش تکلیفدرگیری شناختیهیجان های پیشرفت قبل از امتحانخود نظم جویی تحصیلیهیجانپیشرفت تحصیلی ریاضیمدلبرازشپژوهش
-
13.
نویسنده : رستگار، احمد ؛
مجله:شناخت اجتماعی»بهار و تابستان 1396 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 9 تا 26 )
کلیدواژه ها:اهداف پیشرفتنیاز به شناختدرگیری شناختیهیجان های تحصیلی
-
14.
نویسنده : فرهادی، علی ؛ خلیلی گشنیگانی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : قدم پور، عزت اله ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان 1395، دوره نهم - شماره 4 ISC (5 صفحه - از 261 تا 265 )
کلیدواژه ها:درگیری شناختیدرگیری انگیزشیدرگیری رفتاریسرزندگی تحصیلی.
-
15.
نویسنده مسئول : کاغذلو، محمد ؛ نویسنده : ابراهیمی قوام، صغری ؛
مجله:مهارت های روانشناسی تربیتی»تابستان 1395 - شماره 26 (11 صفحه - از 43 تا 53 )
کلیدواژه ها:راهبردهای شناختیانگیزش پیشرفتیادگیری خودتنظیمیدرگیری شناختی
-
16.
نویسنده : قربان جهرمی، رضا ؛ حجازی، الهه ؛ اژه ای، جواد ؛ خدایاری فرد، محمد ؛
مجله:روانشناسی»بهار 1394 - شماره 73 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 3 تا 21 )
کلیدواژه ها:اهداف پیشرفتنیاز به شناختدرگیری شناختیتعلل ورزی تحصیلیتعلل ورزیاطلاعاتاهدافپژوهشعملکردمقیاس
-
17.
نویسنده : داودی، سمیه ؛
مجله:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»زمستان 1391 - شماره 1 ISC (11 صفحه - از 37 تا 47 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیدرگیری شناختیخودکارآمدی تحصیلیدرگیری انگیزشیدرگیری رفتاری
-
18.
نویسنده : Hassaskhah، Jaleh ؛ Khanzadeh، Abbas Ali ؛ Mohamad Zade، Saeede ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2012, Volume 1 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 251 تا 272 )
کلیدواژه ها:Academic Successcognitive engagementaffective engagementEngagementCognitiveGPAAffective