December 2012, Volume 1 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Zare-ee، Abbas ؛
(26 صفحه - از 225 تا 250 )
کلیدواژه ها:EFLTasktask complexitytask difficultytask conditionbased teachingEllis
-
نویسنده : Hassaskhah، Jaleh ؛ Khanzadeh، Abbas Ali ؛ Mohamad Zade، Saeede ؛
(22 صفحه - از 251 تا 272 )
کلیدواژه ها:Academic Successcognitive engagementaffective engagementEngagementCognitiveGPAAffective
-
نویسنده : Hashemian، Mahmood ؛ Fadaei، Batool ؛
(26 صفحه - از 297 تا 322 )
کلیدواژه ها:Working Memorymetaphorical test performancecognitive style of field (in)dependence (FI.FD)FDMetaphorFIUniversity
-
نویسنده : Rastegar، Mina ؛ Homayoon، Hajar ؛
(20 صفحه - از 323 تا 342 )
کلیدواژه ها:Language ProficiencyEFL learnerspreferences for error correctiondemotivationEFLLearners ’ Preferences
-
نویسنده : Razmi، Sara ؛
(28 صفحه - از 343 تا 370 )
کلیدواژه ها:Iemotional intelligenceBarOn's EQCALLA (Cognitive Academic Language Learning Approach)metacognitive writing strategy trainingEFLEQIranianUniversity
-
نویسنده : Khabiri، Mona ؛ Firooz، Mina ؛
(24 صفحه - از 371 تا 394 )
کلیدواژه ها:WritingProcessbased writingcritical thinking (CT)cooperative learning (CL)CTEFLCLPET