بهار و تابستان 1394 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نقش تعاملی سرمایۀ روانشناختی و هویت سازمانی بر رفتار شهروندی و پاسخگویی سازمانی کارکنان آموزشی
نویسنده : خادم حسینی، مسعود ؛ سید عباس زاده، میرمحمد ؛ ملکی، شیوا ؛ قاسم زاده، ابوالفضل ؛
(24 صفحه - از 9 تا 32 )
کلیدواژه ها: پاسخگویی رفتار شهروندی سازمانی هویت سازمانی سرمایه روانشناختی
-
مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزشی ایفای نقش و پرسشوپاسخ بر تفکر انتقادی و مسئولیتپذیری دانشآموزان دختر اول دبیرستان
نویسنده : هلاجیان، مهدیه ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛
(22 صفحه - از 33 تا 54 )
کلیدواژه ها: تفکر انتقادی مسئولیتپذیری ایفای نقش پرسشوپاسخ
-
رابطۀ تجارب دانشجومعلمان با دستاوردهای تحصیلی آنان در دانشگاه فرهنگیان
نویسنده : شیخیانی، محمد ؛ گشمردی، نوشین ؛ مولایی، اکبر ؛ صیانت، فرانک ؛ فکوری، زهرا ؛
(13 صفحه - از 55 تا 67 )
کلیدواژه ها: دستاوردهای تحصیلی دانشجومعلمان تجارب دانشگاهی
-
اثربخشی آموزش بازسازی شناختی در اصلاح سبکهای اسنادی دانشآموزان
نویسنده : شیرازی تهرانی، علی رضا ؛ میردریکوند، فضل الله ؛ جاودانی، مریم ؛
(10 صفحه - از 69 تا 78 )
کلیدواژه ها: آموزش بازسازی شناختی اصلاح سبکهای اسنادی پرسشنامه سبک اسنادی اسنادهای مثبت و منفی
-
تحلیل جایگاه آموزشوپرورش چندفرهنگی در محتوای برنامۀ درسی علوم اجتماعی و فارسی دورۀ ابتدایی بهروشِ آنتروپیشانون
نویسنده : کیهان، جواد ؛
(17 صفحه - از 79 تا 95 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا آموزش ابتدایی آنتروپی شانون مولفههای آموزشوپرورش چندفرهنگی
-
مقایسۀ روش تدریس مشارکتی ازطریق محیط یادگیری الکترونیکی با شیوۀ سخنرانی و تأثیر آنها بر خلاقیت و پیشرفت درسی
نویسنده : اسماعیلی، ابراهیم ؛ موسوی، فرانک ؛
(13 صفحه - از 97 تا 109 )
کلیدواژه ها: خلاقیت یادگیری الکترونیکی تدریس مشارکتی روش تدریس سخنرانی پیشرفت درسی
-
اثر میانجی مدیریت دانش، بر رابطه بین فرهنگ سازمانی و گرایش کارآفرینانه دانشجویان
نویسنده : بهزادفر، مرجان ؛ شوقی، بهزاد ؛
(25 صفحه - از 111 تا 135 )
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی مدیریت دانش گرایش کارآفرینانه