بهار و تابستان 1396 -شماره 16 رتبه د (وزارت علوم)
-
بررسی ساختار عاملی تسهیم دانش، اعتماد سازمانی و خلاقیت
نویسنده : نارنجی ثانی، فاطمه ؛ میرکمالی، سید محمد ؛ مصطفوی، زینب السادات ؛ اعلامی، فرنوش ؛
(32 صفحه - از 9 تا 40 )
کلیدواژه ها: خلاقیت کارشناسان دانشگاه تهران اعتماد سازمانی تسهیم دانش
-
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس نیازهای بنیادی روانشناختی مرتبط با مدرسه، در دانش آموزانِ نوجوان (ASBPNSS)
نویسنده : یعقوبخانی غیاثوند، مرضیه ؛ اسدزاده، حسن ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ درتاج، فریبرز ؛
(22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها: اعتبار نوجوانان روایی نیازهای روانشناختی بنیادی
-
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه فرهنگ مدرسه
نویسنده : کولایی، قدرت اله ؛ زاهدبابلان، عادل ؛ معینی کیا، مهدی ؛ رضایی شریف، علی ؛
(26 صفحه - از 63 تا 88 )
کلیدواژه ها: ویژگیهای روانسنجی تحلیل عاملی تاییدی فرهنگ مدرسه
-
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ارزیابی کیفیت عملکرد اساتید دانشگاه فرهنگیان: رویکرد 360 درجه
نویسنده : هوشی السادات، علیرضا ؛ ابراهیمی، ایوب ؛ مولایی، حسین ؛
(15 صفحه - از 89 تا 103 )
کلیدواژه ها: دانشگاه فرهنگیان ارزیابی اساتید رویکر د360 درجه مراجع ارزیابی
-
تأثیر روش تدریس نقشۀ مفهومی بر خودتنظیمی و خودپندارۀ تحصیلی دانشآموزان
نویسنده : الله کرمی، آزاد ؛ بابامرادی، افشین ؛
(20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها: خودتنظیمی نقشه مفهومی خودپنداره تحصیلی
-
شناسایی و بررسی ویژگیهای مطلوب عناصر برنامۀ درسی برای نیل به پرورش مهارتهای حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی برای دورۀ ابتدایی تحصیلی
نویسنده : ابراهیم پور کومله، سمیرا ؛ نادری، عزتالله ؛ سیف نراقی، مریم ؛
(48 صفحه - از 125 تا 172 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی دوره ابتدایی عناصر برنامه درسی حل مساله مطالعات اجتماعی مهارتهای حل مساله
-
تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز
نویسنده : زبرجدیان، زهره ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
(22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات و ارتباطات یادگیری فعال سازنده گرایی فرایندیاددهی-یادگیری