پاییز و زمستان 1397 - شماره 19 رتبه د (وزارت علوم)
-
بررسی نقش توسعة حرفهای و توانمندسازی مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر ادراک دانشجویان از کیفیت تدریس؛ مطالعة موردی دانشگاههای فرهنگیان یزد
نویسنده : میرجلیلی، سیدمحمدعلی ؛
(30 صفحه - از 9 تا 38 )
کلیدواژه ها: کیفیت تدریس دانشجویان توانمندسازی توسعة حرفهای
-
اثربخشی رویکرد حل مسئله در آموزش درس کارورزی بر ارتقای صلاحیتهای حرفهای دانشجومعلمان
نویسنده : حبیبی آذر، افسانه ؛ طالبی، بهنام ؛
(23 صفحه - از 39 تا 61 )
کلیدواژه ها: حل مسئله کارورزی صلاحیت حرفهای دانشگاه فرهنگیان
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر ساختنگرایی شناختی برای دانشآموزان پایة ششم ابتدایی
نویسنده : سلیمانی، شهناز ؛ احمدی، امینه ؛ احقر، قدسی ؛
(22 صفحه - از 63 تا 84 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوای کیفی ساختنگرایی شناختی اعتباریابی درونی
-
تحلیل هوشمندسازی مدارس براساس الگوی سوات
نویسنده : پوررشیدی، زهرا ؛ اخلاقی، مسعود ؛ علی نژاد، مهرانگیز ؛
(27 صفحه - از 85 تا 111 )
کلیدواژه ها: تهدیدها فرصتها مدارس هوشمند مدل سوات
-
طراحی و تبیین الگوی شایستگی مدیران مدارس بر مبنای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش و دیگراسناد بالادستی
نویسنده : بنیادی، حجت اله ؛ فانی، علی اصغر ؛ سید جوادین، سید رضا ؛
(32 صفحه - از 113 تا 144 )
کلیدواژه ها: الگوی شایستگی سند تحول بنیادین مدیران مدرسه
-
ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران
نویسنده : شبانی، راضیه ؛ خورشیدی، عباس ؛ عباسی سروک، لطف اله ؛ فتحی واجارگاه، کوروش ؛
(32 صفحه - از 145 تا 176 )
کلیدواژه ها: الگوی شایستگی مدیران شایستگیهای رهبری شایستگیهای ذهنی-بینشی شایستگیهای درون فردی شایستگیهای بین فردی شایستگیهای اخلاقی شایستگیهای عملکردی
-
رابطة مولفههای هوش هیجانی با پیشرفتگرایی شغلی معلمان
نویسنده : حجازی، اسد ؛
(15 صفحه - از 177 تا 191 )
کلیدواژه ها: معلمان هوش هیجانی پیشرفتگرایی شغلی