تابستان 1397 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : لاجوردی، مسعود ؛ دانایی، ابوالفضل ؛ زرگر، سید محمد ؛ حیدریه، سید عبدالله ؛
(34 صفحه - از 19 تا 52 )
کلیدواژه ها:دیدگاه راهبردیدیدگاه بازاریابیخلق ارزش پایدار مشتریهوشمندی سیستم اطلاعات بازاریابی
-
نویسنده : علی احمدی، محمدهادی ؛ ماکويی، احمد ؛ بنیادی، علی ؛
(32 صفحه - از 53 تا 84 )
کلیدواژه ها:فرهنگسازمانیتکامل فرهنگینظریه خط گسلمدلسازی ممتیک
-
نویسنده : شریفی، روح الله ؛ وحیدی نژاد، اعظم ؛
(24 صفحه - از 85 تا 108 )
کلیدواژه ها:مدیران آموزشیادراک توانمندیروحیهی تواناسازی
-
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهر ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ سلطان محمدی، ارزو ؛
(31 صفحه - از 109 تا 139 )
کلیدواژه ها:تبادل اطلاعاتشبکههای اجتماعیمشارکت فعالنظریه داده بنیادتلگراممرجعیت خبری
-
نویسنده : رضايی نژاد، محمدرضا ؛ تقوا، محمدرضا ؛ رودساز، حبیب الله ؛
(25 صفحه - از 141 تا 165 )
کلیدواژه ها:تامین مالیتعاونیصکوکپهنباندمدل سرمایهگذاری
-
نویسنده : شریفی، احسان ؛ یزدانی، ناصر ؛
(18 صفحه - از 167 تا 184 )
کلیدواژه ها:تجارت بینالمللبازاریابی اینترنتیشرکت صادراتیراهبردهای رشد و توسعه بازاربازار بینالمللی
-
نویسنده : دولت ابادی، عبداله ؛ جنگ، عباس ؛
(26 صفحه - از 185 تا 210 )
کلیدواژه ها:روشنفکربیماری هلندیکشاورزیمنابع طبیعیاقتصاد رانتیهرمنوتیک عینی