آذر 1399، سال سوم - شماره 31
-
نویسنده مسئول : شهیدی پاک، دکتر محمدرضا ؛
(9 صفحه - از 1 تا 9 )
کلیدواژه ها:عطارمنطق الطیرمولاناحفصیانتصوف فلسفیابن سبعینمحی الدین عربیادبیات عرفانی و تصوف
-
نویسنده : سهیل واثق، احمد ؛ نویسنده مسئول : زارع، محمدحسن ؛
(11 صفحه - از 11 تا 21 )
کلیدواژه ها:رشد اقتصادینوسانات نرخ ارزاقتصاد افغانستانصنعت افغانستان
-
نویسنده مسئول : مومنی کوهستانی، امیرمحمد ؛
(9 صفحه - از 22 تا 30 )
کلیدواژه ها:آموزش ریاضیون هیلیبدفهمیتکالیف مهارت محور
-
نویسنده مسئول : فهندژ سعدی، پری ؛ نویسنده : نعمت اللهی، سوسن ؛
(9 صفحه - از 31 تا 39 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیتجاریسازی دانشپژوهشهای دانشگاهی
-
نویسنده مسئول : حیدری پور، جواد ؛ نویسنده : طالب پور، مهدی ؛ اسدالهی، احسان ؛
(17 صفحه - از 40 تا 56 )
کلیدواژه ها:محیطیعوامل سخت افزاریدانشـگاه هـا و موسسات آموزش عالیمنطقه 9نرم افزاریراهکارهای کیفیت بخشی
-
نویسنده مسئول : جلائی نوبری، حسین ؛
(12 صفحه - از 57 تا 68 )
کلیدواژه ها:اسلامبهداشتدنداندهانسیره معصومین علیهمالسلام
-
نویسنده : عبدی، رسول ؛ نویسنده مسئول : اسعدی باشبلاغ، رقیه ؛
(15 صفحه - از 69 تا 83 )
کلیدواژه ها:نوع حسابرسرقابت در بازار محصولچسبندگی انتظارات مدیرانشرکت های بورسی
-
نویسنده : هاشمی نژاد، سمیه ؛
(10 صفحه - از 84 تا 93 )
کلیدواژه ها:طرح واره های ناسازگار اولیهخیانت زناشوییصفات تاریک شخصیت
-
نویسنده مسئول : قاضوی، سیدحسین ؛ نویسنده : عزیزی ضیابری، لیلا سادات ؛ اسدی، جوانشیر ؛
(14 صفحه - از 94 تا 107 )
کلیدواژه ها:وسواسحافظه فعالاختلال وسواس فکریتوجه پایدارف فراشناخت
-
نویسنده مسئول : مسعودی جوزچال، نوروزعلی ؛
(12 صفحه - از 108 تا 119 )
کلیدواژه ها:شرط ضمن عقدفقه امامیهداوری تجاری بین المللیشروط مستقل
-
نویسنده مسئول : رحمتی، روح اله ؛ نویسنده : محمودنژاد، دنیا ؛ اسدی، رضا ؛ شفیعی، صابر ؛
(11 صفحه - از 120 تا 130 )
کلیدواژه ها:عزت نفسدانش آموزانآموزش اوریگامی
-
نویسنده مسئول : رحیمی، کبری ؛ نویسنده : رحیمی، سعدالله ؛
(11 صفحه - از 131 تا 141 )
-
نویسنده مسئول : حضرتی رازلیقی، محمدامین ؛ نویسنده : ساداتی نژاد، سیدمحمد ؛
(18 صفحه - از 142 تا 159 )
کلیدواژه ها:سیاست خارجیآمریکارژیم صهیونیستیآرماگدونبنیادگرایی مسیحینبرد خیر و شر
-
نویسنده مسئول : فلاحیان، پریماه ؛ نویسنده : معقولی، نادیا ؛ نتاج مجد، عطیه ؛
(9 صفحه - از 170 تا 178 )
کلیدواژه ها:وفاداریکیفیت ادراک شدهبیلبوردارزش ویژه برندتمایل به خریدآگاهی و تداعی