بهار 1401 - شماره 1
-
اثر بازاریابی رسانههای اجتماعی و ارزش درک شده مشتری بر لذت مشتری با نقش میانجی تصویر برند و هزینههای تبلیغات در صنایع هتلداری و خدماتی گردشگریدریایی
نویسنده : خضری، مریم ؛ نصری، فرامرز ؛ نویسنده مسئول : نجفی، محسن ؛
(20 صفحه - از 4 تا 23 )
کلیدواژه ها: تصویر برند هزینههای تبلیغات بازاریابی رسانههای اجتماعی ارزش درکشده مشتری مشتری هتل رضایت مشتری مشتریان تصویر
-
رابطه بین خلاقیت سازمانی با بهرهوری کارکنان دانشگاه علوم پزشکی
نویسنده مسئول : اسفندیاری، محمد باقر ؛ نویسنده : بریمانی، ابوالقاسم ؛
(12 صفحه - از 24 تا 35 )
کلیدواژه ها: بهرهوری کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خلاقیت سازمانی بهره و ری کارکنان دانش بهره و ری
-
تاثیر انواع شبکه های حمل و نقل (دریایی، ریلی، زمینی، هوایی) بر جذب گردشگران خارجی
نویسنده : خزائی پول، مرتضی ؛ قلیان رستمی، سکینه ؛
(18 صفحه - از 38 تا 55 )
کلیدواژه ها: حمل و نقل زمینی گردشگری حمل و نقل هوایی حمل و نقل ریلی حمل و نقل دریایی شبکه حملونقل
-
بهبود فرآیند خرید اقلام و تجهیزات در مدیریت زنجیره تامین سازمانهای دریایی (مطالعه موردی :نیروی دریایی راهبردی ارتش)
نویسنده مسئول : ضرغامی، حمیدرضا ؛ نویسنده : محمدی، علیرضا ؛ ملاکی، هادی ؛ صادقی، سهراب ؛
(18 صفحه - از 58 تا 75 )
کلیدواژه ها: لجستیک زنجیرهی تامین فرآیند تامین اقلام نیروی دریایی ارتش اطلاعات مدیریت مدیریت زنجیره تأمین
-
تاثیر رهبری تحول آفرین بر رفتار شهروندی سازمانی نسبت به محیط با نقش میانجی باورهای محیطی
نویسنده : مدنی، شیرین سادات ؛ نجفی، محسن ؛ مومنی، ماندان ؛ نصری، فرامرز ؛ نصراله نیا، محمد ؛
(21 صفحه - از 78 تا 98 )
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی آموزش محیطی رهبری تحول آفرین محیطی خطمشی محیط سازمانی رهبری تحولآفرین
-
تبیین شاخص های ارزیابی عملکرد و رتبه بندی دانشگاه های نظامی
نویسنده : هاشمی، یوسف ؛ برزگر، نادر ؛ دشمن زیاری، اسفندیار ؛ اسدی، اسماعیل ؛ نویسنده مسئول : مهدی زاده، امیر حسین ؛
(17 صفحه - از 100 تا 116 )
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد نظام رتبه بندی دانشگاه های نظامی شاخص کارت امتیازی متوازن دانشگاه پژوهش سازمان آموزش