پاییز 1401- شماره 91 رتبه الف (وزارت علوم)
-
تدوین اولویت کدهای مسئولیت اجتماعی در فضای مجازی؛ مورد مطالعه: شهروندان شهر تهران
نویسنده : موسوی حق شناس، سید میلاد ؛ نویسنده مسئول : شاهقاسمی، احسان ؛
(28 صفحه - از 7 تا 34 )
کلیدواژه ها: اخلاق فضای مجازی مسئولیت اجتماعی آسیب مجازی اطلاعات کاربران اولویت بارگذاری کاربران فضای مجازی اخلاق در فضای مجازی
-
تببین سیاستهای رسانهای ایران در قبال مسایل زیست محیطی از منظر صاحبنظران
نویسنده : عقیلی، سید وحید ؛ نویسنده مسئول : شفیعی، ندا ؛
(25 صفحه - از 35 تا 59 )
کلیدواژه ها: توسعة پایدار نظریة مفهومسازی بنیادی سیاستهای رسانه محیطزیست ارتباطات محیط زیستمحیطی مسائل زیستمحیطی بـه ارتباطات زیستمحیطی روزنامهنگاری کـه PG
-
هویتیابی واقعی ـ وانمودی دختران در سیالیتِ فضای مجازی: مطالعۀ کیفی دانشجویان دختر دانشگاه یاسوج
نویسنده مسئول : حیدری، آرمان ؛ نویسنده : صداقت، حمید ؛ حمیدپور، خیری ؛
(34 صفحه - از 61 تا 94 )
کلیدواژه ها: دانشجویان دختر فضای مجازی هویتیابی نظریۀ زمینهای واقعی ـ وانمودی هویت اطلاعات رسانهای دختران اینترنت واقعی اجتماعی مصاحبه
-
وضعیت انحرافات سایبری در میان دانشجویان دانشگاههای تهران
نویسنده : صدیقیان بیدگلی، آمنه ؛
(27 صفحه - از 95 تا 121 )
کلیدواژه ها: دانشجویان حریم خصوصی کپیرایت پورنوگرافی انحرافات سایبری اینترنت اجتماعی متغیر فناوری سن پژوهش
-
روزنامهنگاری دین در ایران؛ تحلیلمحتوای خبرگزاریهای رسمی در سال 1399
نویسنده مسئول : اردکانی فرد، زهرا ؛ نویسنده : فرقانی، محمدمهدی ؛ سلگی، منا ؛
(28 صفحه - از 123 تا 150 )
کلیدواژه ها: روزنامهنگاری دین سبک روزنامهنگاری رسانهایشدن دین خبرگزاری دین روزنامه روزنامهنگاری رسانهها گفتمان هـا خبـر سبک
-
شناسایی و ارزیابی راهکارهای حمایت از حریم خصوصی کودکان در فضای مجازی
نویسنده : فرامرزیانی، پروانه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ مظفری، افسانه ؛ نویسنده مسئول : انصاری، باقر ؛
(21 صفحه - از 151 تا 171 )
کلیدواژه ها: حقوق کودک حریم خصوصی تحلیل عاملی فضای مجازی تحلیل مضمون حریم خصوصی کودکان اطلاعات مضامین
-
بازتاب سیاستهای فرهنگی در مطبوعاتِ عصر ناصری
نویسنده : براتلو، فاطمه ؛
(19 صفحه - از 173 تا 191 )
کلیدواژه ها: مطبوعات سیاستهای فرهنگی عصر ناصری دورۀ قاجاری روزنامه سیاست فرهنگی قاجار سیاست فرهنگی ایران
-
عشق آنلاین و گونههای آن در فضای مجازی؛ مطالعۀ کاربران شهر کاشان در سال 1399
نویسنده مسئول : موسوی، سیدکمال الدین ؛ نویسنده : شمس راوندی، حدیثه ؛
(26 صفحه - از 193 تا 218 )
کلیدواژه ها: گونهشناسی خودپنداره فضای مجازی عشق آنلاین محیط اینترنتی. عشق عشـق عشــق کاربران اینترنتی هـا
-
تبلیغات محصولات فرهنگی و ارائۀ مدل مناسب تبلیغاتی در فضای رسانهای ایران
نویسنده : قره داغی، ایرج ؛ قیومی، عباسعلی ؛ صالحی امیری، سیدرضا ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : رضایی، علی اکبر ؛
(29 صفحه - از 219 تا 247 )
کلیدواژه ها: تبلیغات محصولات فرهنگی نظریهپردازی دادهبنیاد فضای رسانهای ایران مدل تبلیغاتی محصولات فرهنگی فرهنگی مدل رسانهای برازش پژوهش تولید اقتصاد
-
تحلیل ارتباطی مشتقات «ربط» در قرآن کریم
نویسنده : نصراللهی، محمدصادق ؛
(26 صفحه - از 249 تا 274 )
کلیدواژه ها: دین و ارتباطات ارتباط مرابطه ارتباطات دینی ارتباطات و قرآن علم ارتباطات قرآن کریم پیام اسب رباط الخیل محسنیان راد
-
اقدامپژوهی رویداد استارتآپی (شتاب): مسجد طراز اسلامی
نویسنده مسئول : سعدآبادی، علی اصغر ؛ نویسنده : آزموده، فهیمه ؛ فرتاش، کیارش ؛
(23 صفحه - از 275 تا 297 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی اقدام پژوهی مسجد طراز اسلامی رویداد نوآفرینانه استارتآپ ویکند (شتاب) مسجد استارت آپ فرهنگی ارزیابی اجتماعی
-
تحلیل ساختاری فرهنگ ارتباطات کاری مبتنی بر ارزشهای اخلاقی، فرهنگ کار مشارکتی، عملکرد شغلی و سرمایۀ اجتماعی
نویسنده : بایگان، سید مجید ؛ حسنی، محمد ؛ نویسنده مسئول : قلاوندی، حسن ؛
(29 صفحه - از 299 تا 327 )
کلیدواژه ها: سرمایۀ اجتماعی فرهنگ کار عملکرد شغلی ارتباطات کاری کار مشارکتی اخلاق کارکنان