پاییز 1392، دوره پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : باشکوه، محمد ؛ علیپور، وحیده ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:هماهنگیعملکرد عرضهکنندگانکانال توزیع چندگانهنظریۀ مبادلۀ اجتماعیکانال توزیعکانـال توزیـعتعهداعتمادعدم اطمینان محیطیرضایتپژوهش
-
نویسنده : حسینی، سید حیدر ؛ سهرابی، علی اکبر ؛
(20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدمات رفتاریخدمات ماشینیصحت مبادلۀ خدماتکیفیت سیستم خدماتمشتریمشتریانتیادراکات
-
نویسنده : رضائی، روح اله ؛ درینی، روح اله ؛
(20 صفحه - از 43 تا 62 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی سازمانیسرمایۀ اجتماعیمؤلفهکارکنانسازمانسـازمان
-
نویسنده : سلمانی، داود ؛ خدابخشی، محمد ؛
(20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:فرهنگفرهنگ سازمانینگهداریکنترل کیفیتاموالکارکنانسازمانمدیرانمدیریتپژوهشهـای فرهنگـی
-
نویسنده : طالقانی، غلامرضا ؛ امینی، سمیه ؛ غفاری، علی ؛ آدوسی، حسین ؛
(20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها:استراتژی مدیریت استعدادراهبرد منبع یا بانک استعدادعملکرد اعضای هیئت علمیمدیریت استعدادکارکناناستراتژیعملکردمـدیریت اسـتعداد
-
نویسنده : کرمپور، عبدالحسین ؛ احمدی، حیدر ؛ صفری کهره، محمد ؛ اسداللهی دهکردی، الهه ؛
(20 صفحه - از 123 تا 142 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعهد سازمانیاولویتبندیارزشگذاریترک خدمتترک خدمت کارکنانترک خـدمت کارکنـانشغلیسازمان
-
نویسنده : نیکو کار، غلامحسین ؛ سلطانی، محمد رضا ؛ نیاوند، عباس ؛
(21 صفحه - از 143 تا 163 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیفرهنگ آرمانگرافرهنگ تحولگرافرهنگ تعالیگرافرهنگ قانونگرافرهنگ مکتبیفرهنگسازمانسـازمانسازمانهای نظامی و انتظامیسنجشجمهوری اسلامی ایران